WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

معرفی نسل جدید حافظه های رم DDR4 و نسل جدید مموری کارت های UHSI U3 توسط ADATA

این کنفرانس که با حضور مدیر فروش خاورمیانه ای دیتا و مدیر فروش ایران و همینطور مدیران ارشد شرکت آونگ، نماینده انحصاری ADATA در ایران، برگزار شد تکنولوژی های جدید و محصولات داغ ای دیتا را معرفی کرد. در ابتدا سید محمد علی میرلوحی مدیر عامل شرکت آونگ به سهم بالای ای دیتا در بازار جهانی رم اشاره کرد و سپس به تاریخچه ای از شرکت آونگ از زمان شروع و سپس کسب نمایندگی انحصاری ای دیتا در ایران اشاره کرد. سپس Nikki Wang مدیر فروش ایران اشاره کرد که شرکت آونگ تنها نماینده رسمی ADATA برای فروش در ایران می باشد و محصولاتی که فاقد برچسب گارانتی آونگ باشند شامل گارانتی ای دیتا نمی شوند.


در ادامه خانم nikki به جدیدترین اس اس دی ای دیتا به نام SP920 اشاره کرد که با کنترلر مارول به بازار عرضه شده است و اعلام کرد که ADATA از جمله معدود برندهایی است که از همه کنترلرهای برتر در محصولاتش استفاده می کند. سپس عطا لاریجانی مدیر محصول ای دیتا توضیح داد که درایوهای اس اس دی امروزه در حال جایگزین شدن به جای هارد دیسک ها می باشند. زیرا به جای دیسک مغناطیسی از چیپ فلش استفاده می کنند و سرعت آن ها تقریبا 5 برابر بیشتر از هارد دیسک ها می باشد. کنترلر نیز از قطعات اصلی این درایوها می باشد که 3 تولید کننده اصلی آن در جهان Marvell, Sandforce و Jmicron می باشند که ای دیتا از جمله معدود برندهایی می باشد که هر 3 نوع کنترلر را در سبد کالای خود دارد که هر کدام مخصوص استفاده خاصی می باشد. SP920 که کنترلر مارول دارد مخصوص تدوین فیلم و بازی های نسل جدید می باشد. سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب 560MB/s و 500MB/s می باشد و نکته جالب دیگر اینکه این درایو برخلاف اکثر SSD ها وقتی بالای 90 درصد پر است نیز سرعتش را از دست نمی دهد. در نهایت باید اشاره کرد که این درایو اولین درایو 1 ترابایتی اس اس دی ای دیتا نیز می باشد. این درایو 7 میلیمتری، قاب 9.5 میلیتری(برای انواع نوت بوک) و همینطور براکت 3.5 میلیمتری(مخصوص کیس) را نیز به همراه دارد.

Albert مدیر خاورمیانه ای دیتا گفت: که بسیاری از برندهای بی نام و نشان و بی کیفیت از باتری های بازیافت شده در بدنه خود استفاده می کنند و این موضوع می تواند موجب نشت اسید و انفجار آن ها شود. به همین دلیل ای دیتا دو محصول جدید با نام های PV100 و PC500 به بازار عرضه کرده است که از 6 مدار محافظ OCP , OVP , SCP , OTP , ODP و Over Charge protection بهره می برند. به گفته لاریجانی این مدارها موبایل و تبلت و خود پاور بانک را از هرگونه خطر الکترونیکی محافظت می کنند. Nikki ادامه داد سرعت این پارو بانک ها به دلیل 2100 میلی آمپر بودن، دو برابر سرعت شارژرهای معمولی است. این پاور بانک در 4 رنگ به بازار عرضه شده است و فقط 8 میلیمتر ضخامت دارند.
و اما داغ ترین بخش کنفرانس خبر عرضه DDR4 و U3 بود که به توضیح آن خواهیم پرداخت. Nikki در ابتدا اشاره ای به نسل قدیم DDR کرد و سپس تصویری از نمایشگاه CES را به نمایش گذاشت که DDR4 تولید شده ای دیتا در آن به نمایش در آمده بود و گفت که این حافظه رم از اولین نوع DDR4 می باشد و در نمایشگاه Computex تایوان همزمان با مادربورد ها و CPU های متناسب با خود که توسط اینتل در حال استاندارد گذاری و تولید می باشند، عرضه خواهند شد.
در ادامه معرفی نسل جدید مموری کارت ها با نام UHSI U3 قرار داشت که قدرت ضبط فیلم های 4k یا Ultra HD را نیز دارند و ای دیتا همزمان با اولین برندها آن را عرضه نموده است و تصویر جالبی را به نمایش گذاشت که مقایسه UHSI U1 و UHSI U3 بود.

U3 در خواندن 2 برابر و در نوشتن 7.5 برابر U1 سرعت دارد و در حال حاضر با دوربین های ضبط 4k نیز سازگار است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد