WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

پر‌سرعت‌ترین اینترنت دنیا در انگلیس


شرکت‌های مخابراتی انگلیسی اعلام کردند تا سال 2020 اینترنت 500 مگابایتی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. این سرویس قرار است از سال آینده در دو منطقه‌ی انگلیس به صورت آزمایشی به اجرا در بیاید و به مرور زمان مناطق تحت پوشش این سرویس افزایش پیدا کند.

این سرویس برای اولین بار در آزمایشگاه تحقیقاتی Adastrskl Park شرکت بریتیش تله کام راه اندازی شد که سرعت انتقال داده در این آزمایش به 786 مگابیت در ثانیه رسید.

هدف از راه اندازی این چنین شبکه‌های پر سرعتی انتقال انبوه اطلاعات و انجام بازی‌های 3D به صورت آنلاین است.

پاسخ ایمیل‌های دریافتی را به‌طور خودکار ارسال کنید


جیمیل را می‌توان یکی از بهترین سرویس‌دهندگان ایمیل به‌شمار آورد، زیرا امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، ایجاد امضای شخصی در زیر ایمیل‌های ارسالی است و قابلیت دیگر نیز ارسال پاسخ خودکار به تمام ایمیل‌های دریافتی در بازه‌ مشخصی از زمان است.

برای مثال ممکن است ۱۳ روز تعطیلات نوروز را مسافرت رفته باشید و نتوانید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. در این شرایط می‌توانید با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار، به افرادی که برای شما ایمیل ارسال می‌کنند، پاسخی را ارسال کنید و در آن بنویسید تا چهاردهم فروردین در تعطیلات هستید. این دو قابلیت در بسیاری از سرویس‌دهندگان ایمیل نظیر یاهو نیز مشاهده می‌شود، اما قابلیت دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم با یکی از ابزارهای آزمایشگاهی جیمیل (بخش Labs) در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ابزار Canned Responses به شما این امکان را می‌دهد چند امضای مختلف را برای خودتان ایجاد کنید، متونی از پیش تعریف شده را آماده کرده و هنگام نوشتن ایمیل‌های جدید از آنها کمک بگیرید و مهم‌ترین قابلیت نیز پاسخگویی خودکار به ایمیل‌های دریافتی با توجه به فیلترهای مختلفی است که شما تعریف کرده‌اید.

قدم اول: فعالسازی
برای استفاده از این قابلیت ابتدا به محیط کاربری خود در جیمیل وارد شوید، سپس از بالا سمت راست روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است، کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه‌ Settings را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید محیط کاربری جیمیل شما به زبان انگلیسی باشد. (در صورتی که به زبان فارسی است، با انتخاب تب General در بخش Language گزینه‌ English را انتخاب کنید.)

در ادامه به تب labs بروید و قابلیت Canned Responses را جستجو کنید. سپس گزینه‌ Enable را در مقابل این قابلیت فعال و با کلیک روی Save Changes تغییرات را ذخیره کنید.

قدم دوم: آماده‌سازی و ذخیره متن‌های مورد نظر
اکنون می‌توانید متون مختلفی را به ‌عنوان امضا، ایمیل از پیش نوشته شده یا پاسخ خودکار ایجاد کنید. برای انجام این کار ‌باید ابتدا روی گزینه Compose کلیک کنید. هر متنی را به هر شکلی که تمایل دارید، در کادر ارسال ایمیل جدید وارد کنید. شما می‌توانید از تصاویر و حالت‌های نوشتاری مختلف نیز استفاده کنید و به استفاده از متن ساده محدود نیستید.

این متن می‌تواند متنی کوتاه به ‌عنوان امضا در انتهای ایمیل‌های شما یا فرمت تکراری در بیشتر ایمیل‌های شما باشد تا نیازمند تایپ همیشگی آن نباشید. (به‌ ‌عنوان مثال ایمیل‌های رسمی می‌تواند شامل متونی از قبیل از:، به:، موضوع، شرکت، متن اولیه یا متن سپاس، تشکر و اطلاعات تماس شرکت در انتها باشد)

همچنین این متون می‌تواند پاسخ‌های خودکاری باشند که قصد دارید برای کاربران ارسال کنید. برای مثال فرض کنید می‌خواهید برای افرادی که ایمیلی را با موضوع اندروید برای شما ارسال می‌کنند، لینک دانلود نرم‌افزار اندرویدی اختصاصی خودتان را ارسال کنید. در این متن کافی است لینک‌ دانلود و متن راهنمای نصب و… را وارد کنید تا در ادامه با استفاده از فیلترها این متن را به‌صورت پاسخ خودکار برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

پس از وارد کردن متن مورد نظر خود از پایین، سمت راست صفحه ارسال ایمیل جدید روی آیکون پیکان کوچکی که مشاهده می‌شود کلیک کرده و پس از مراجعه به منوی Canned Responses روی گزینه‌ new کلیک کرده و در ادامه عنوانی را برای متن جدید خود انتخاب کنید. به همین ترتیب همه متن‌های مورد نظر را نوشته و در متن‌های از پیش تعریف شده ابزار Canned Responses ذخیره کنید.

قدم سوم: به‌کارگیری متون مشخص شده
به‌کارگیری متون مشخص شده به‌ عنوان امضا یا تایپ خودکار قالب‌های ایمیلی از پیش نوشته شده بسیار ساده است. برای انجام این کار ابتدا با کلیک روی Compose، صفحه ارسال ایمیل جدید را باز کرده سپس با کلیک روی علامت پیکان کوچک به منوی Canned Responses مراجعه کرده و از بخش Insert روی عنوان متن مورد نظر کلیک کنید.

چنانچه قصد دارید از این متن‌ها به‌عنوان پاسخ‌های خودکار استفاده کنید، کافی است پس از مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب تب Filters، با کلیک روی Create a new filter یک فیلتر جدید ایجاد کنید. (به‌عنوان مثال در بخش Subject عبارت android را وارد کنید)

در ادامه پیش از کلیک روی گزینه‌ Create filter علامت چک‌مارک Send Canned Response را فعال کرده و متن مورد نظر را برای پاسخگویی به ایمیل‌های دارای موضوع اندروید انتخاب کنید. با ذخیره فیلتر، هرگاه ایمیلی با موضوع Android برای شما ارسال شود، به‌طور خودکار پیام مشخص شده برای فرستنده ارسال می‌شود.
منبع:jamejamonline.ir

پایه نگهداره تبلت Tonb TTS-100

پایه نگهداره تبلت Tonb TTS-100، پایه ایستاده مخصوص تبلت های 7و 10 اینچی، زیبا و با دوام، دارای روکش ضد خش از جنس سیلیکون.

  ادامه مطلب ...

آنتی ویروس رایگان برای محافظت 360 درجه‌ای + دانلود

یکی از نرم‌افزارهای رایگان امنیتی ، Qihoo 360 Total Security است.این نرم افزار با استفاده از الگوی ضد ویروس‌های قدرتمند Avira ، Bitdefender و QVMII کار می‌کند و از نکات مهم در آن عدم استفاده بیش از حد از سخت‌افزارهای رایانه است و سرعت سیستم را پایین نمی‌آورد.
این نرم‌افزار رایگان می‌تواند از رایانه شما در برابر حملات سایبری محافظت کند.

آنتی ویروس رایگان برای محافظت 360 درجه‌ای + دانلود / عصر ، فاقد اخبار مرتبط


مخصوص ویندوز

رمز عبور فایل : www.yjc.ir

جدیدترین اسلحه مجهز به Wi Fi ساخته شد

تجهیزات کامپیوتری این تفنگ به منظور نشانه‌گیری بسیار دقیق تعبیه شده است. کاربران مبتدی نیز به راحتی می‌توانند با این تفنگ به هدف مشخص شلیک کنند. تفنگ گونه‌ای سلاح گرم دستی و انفرادی است که شلیک کردن و نشانه گیری دقیق هدف مهارت خاصی را می طلبد اما شرکت آمریکایی ترکینگ پوینت از نوعی تفنگ پیشرفته رونمایی کرد.


جدیدترین


جدیدترین

این سلاح مجهز به سامانه وای - فای است و قادر می‌باشد مختصات هدفگیری و تاریخ شلیک را ثبت کند.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟

بدون شک تمامی مردم جهان به نسبت امکاناتی که در اختیارشان قرار داده می شود، سهم خود از جهان فناوری را دریافت می کنند و در چند سال اخیر به خوبی اثبات شده است که مردم به جهان فناوری علاقه مند هستند و بدون این که هیچ تبلیغاتی در این زمینه انجام شود، هر کسی خودش به دنبال استفاده از فناوری های نوین است. در چنین شرایطی دولت ها و محیط زندگی هم مجبور می شوند که خودشان را با شرایط جدید سازگار کنند. باید بدانید که جمعیت جهان تا سال 2060 به بیش از 9 میلیارد نفر خواهد رسید و به دلیل مشکلاتی که به خاطر تغییرات شرایط جوی و آب و هوایی به وجود می آید، دانشمندان پیش بینی کرده اند که بیش از ده ها میلیون نفر از مردم از شهرهای بزرگ و پیشرفته به شهرهای کوچک پناه ببرند. این ماجرا ما را به سمت شرایطی هدایت خواهد کرد که در آن نیاز به یک برنامه ریزی برای ایجاد شهرهای هوشمند احساس خواهد شد. یکی از اساتید دانشگاه MIT با نام دنیس فرنچمن، که استاد برنامه ریزی شهری است، معتقد است که نحوه نگرش به شبکه هایی نظیر شبکه های حمل و نقل شهری باید تغییر پیدا کند. فضاهای تک کاربردی مانند مراکز خرید مجتمع‌های مسکونی باید با مناطقی چند کاربردی جایگزین شوند که حاوی منازل، دفاتر پزشکی، فروشگاهها و مدارس و ادارات هوشمند باشند.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


تمامی کارشناسان به اتفاق معتقد هستند که ساختارهای شهری باید تغییر پیدا کرده و ما به سمتی حرکت کنیم که به خوبی پذیرای تغییرات موجود در جهان فناوری باشیم. تمامی شهرهای ما در آینده به شهرهای هوشمند تبدیل خواهند شد و حتی روش های حمل و نقل ما هم دچار تغییر و تحولاتی اساسی خواهد شد. مواردی نظیر خودروهای برقی اشتراکی، خانه های هوشمند با بازدهی بالا، نیروگاه های هسته ای محلی و مراکز هوشمند چند کاربردی از حداقل تغییراتی هستند که می توان برای آینده پیش بینی شان کرد. در موضوع ویژه این هفته نگاهی به شهرهای هوشمند در آینده خواهیم داشت. شهرهایی که پایه آن در حال حاضر در حال شکل گرفتن است و بدون شک رویای آینده هر کسی خواهند بود. مسلما با شکل گیری مفاهیمی مانند " اینترنت اشیاء"، به تحقق این رویاها بسیار نزدیک تر خواهیم شد. در زمانی که هر ابزاری به اینترنت متصل است، ما زندگی متفاوتی را خواهیم داشت که آن چه الان داریم بسیار متفاوت است. این صحبت ها مربوط به حرف های یک کارشناس یا پیش گو بر اساس حدس و گمان نیست. تمامی آمار و ارقام به خوبی نشان می دهند که آینده در اختیار ابزارهای هوشمندی خواهد بود که از طریق اینترنت به هم متصل هستند. اگر دوست دارید تا حدودی تصویری از آینده شهرهایمان برایتان به نمایش درآید، در ادامه این مطلب با ما باشید.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


آینده در دستان اینترنت اشیا
همیشه در مورد بزرگترین همایش و گردآوری بزرگان فناوری صحبت کرده ایم. هر سال نمایشگاه CES بزرگترین بستر ارائه فناوری های نوین است که در ابتدای هر سال میلادی علاقه مندان و متخصصان فناوری از سراسر جهان را گرد هم جمع می کند. در این نمایشگاه تمامی شرکت های معتبر آی تی حضور پیدا کرده و از برنامه های خود در آینده صحبت کرده و محصولات جدیدی که دارند را به بازدید کنندگان معرفی می کنند. در این دوره از نمایشگاه CES هم تمامی کارشناسان آی تی به اتفاق هم نظر بودند که رویای آینده دنیای دیجیتال " اینترنت اشیا" است. در CES 2015 بیش از 900 غرفه محصولاتی را برای 10T ارائه دادند. مقدار فعالیت شرکت های پیشتاز در این زمینه بیش از 10 برابر سال های قبل شده بود. به عنوان نمونه شرکت ها به معرفی تلویزیون‌های جدیدی پرداختند که از سیستم عامل های تلفن همراه بهره می برند و این خبر از اتصال هر چیزی به تلویزیون دارد. بیش از 100ها نمونه دیگر در این زمینه وجود دارد که برای ما حاکمیت اینترنت اشیا در آینده را مسلم خواهد کرد. تصور بسیاری از مردم از اینترنت اشیا، اتصال وسایلی مانند یخچال یا چند لامپ حبابی به اینترنت است. اما آن چه در ذهن شرکت هایی نظیر کوالکام است متفاوت از این تصور است. پردازنده های اسنپ دراگون می توانند علاوه بر تلفن های هوشمند یا ساعت ها و عینک‌های هوشمند، هر چیزی که به اینترنت متصل خواهد شد را دگرگون کرده و تصویر ذهنی ما از یک شهر هوشمند آینده را تغییر دهند.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


سطل های زباله ای که باهوش هستند
شرکتی با نام Bigbelly، به طراحی سطل های زباله ای پرداخته که برای آزمایش در شهرهای مختلف آماده هستند. این سطل های زباله هوشمند بوده و می توانند با شما صحبت کنند. در این سطل ها از مودم های Gobi 3G کوالکام و GPS استفاده شده است. برای این که کاربرد این گجت برای شما واضح تر شود باید گفت که تصور کنید، شهری که در آن بیش از هزاران سطل زباله به یک نقطه مرکزی متصل هستند و اطلاعاتی را ردو بدل می کنند. این اطلاعات به صورت آنلاین منتقل خواهند شد. به عنوان مثال ممکن است سطل زباله به شما توییتی را مخابره کند مبنی بر این که پر شده ام و نیاز به تخلیه دارم یا این که نیاز به جداسازی یا بازیافت محتویات خود دارم. این امکان وجود دارد تا شما از راه دور سطل زباله خود را مشاهده کنید یا یک هشدار امنیتی صادر کنید. این محصول به خاطر وجود پردازنده های قدرتمند کوالکام، توانسته به موفقیت برسد. مودم این شرکت با یک سلول خورشیدی بزرگ در بالای سر سطل زباله تغذیه می شود. کل سیستم دیجیتالی مجموعه در محلی قرار گرفته است که از برخورد با زباله های تر دور بوده و آسیبی در این زمینه به آن وارد نشود. خوبی بزرگ ماجرا این است که شما می توانید از این سطل های هوشمند زباله در مکان های عمومی و پر رفت و آمد هم استفاده کنید. در این جور مکان ها معمولا آشغال زیادی تولید شده و زباله هایی نظیر دستمال، فنجان قهوه یا کاغذهای تبلیغاتی مشاهده می شود و این نوع از زباله ها نیاز به تخلیه سریع دارند و این سیستم برایشان بسیاری کاربردی خواهد بود. به طور حتم سازمان هایی مانند شهرداری در صورت استفاده از این سیستم به صرفه جویی مالی خواهند رسید زیرا دیگر نیاز به سرکشی های مداوم برای تخلیه سطل های زباله وجود نخواهد داشت و خود سطل زباله در هنگام پر شدن به شما خبر می دهد. از طرفی شهروندان همیشه با صحنه دلنشین سطل های خالی مواجه خواهند بود و به این ترتیب دیگر آشغالی را در پیاده رو یا کنار سطل زباله نمی ریزند. علاوه بر تمامی این موارد این نوع از سطل ها از نظر بهداشتی و سلامتی افراد هم مورد توجه هستند زیرا از جمع شدن گربه ها یا موش ها لابه لای آشغال ها جلوگیری می کنند. پیش بینی شده است که در ورژن های بعدی این طرح سطل زباله قادر باشد انواع زباله را بازیافت و جداسازی کرده یا این که جلوی بوی بدی که از زباله های مختلف ایجاد می شود را بگیرد. بدون شک این محصول یکی از مهم ترین و جالب ترین محصولاتی خواهد بود که بر پایه اینترنت اشیا طراحی شده و می تواند تحولی را در زندگی شهری ما به وجود آورد.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


چراغ هایی که خطرات را مخابره می کنند
یکی از پروژه هایی که همین الان هم در دستور بسیاری از شهرهای پیشرفته قرار دارد، تعویض چراغ های قدیمی استفاده شده در پیاده روهایا خیابان هاست. معمولا این چراغ ها را با چراغ های LED جایگزین می کنند. هدف اولیه از این طرح مصرف انرژی کمتر بوده و در گام دوم هم به فکر زیباتر شدن محیط شهری می باشند. اما شرکت کوالکام برای این مورد هم فکر خاصی داشته است و یک کیت را به پردازنده های اسنپ دراگون خود اضافه کرده و این مجموعه را به همراه یک مودم 3G به سادگی روی چراغ های LED نصب کرده است. این چراغ ها هم از ساختاری مشابه با همان سطل های زباله که در موردشان صحبت کردیم، استفاده می کنند. چراغ های هوشمند می توانند اطلاعاتی را به یک نقطه مرکزی در شبکه ارسال کنند این اطلاعات می تواند مثلا گزارشی از خراب شدن یا از کار افتادن یک قطعه باشد. گزارشی که بر مبنای آن سازمان مدیریت شهری اطلاع پیدا می کند که باید یک تیم متخصص یا یک تعمیرکار معمولی را برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده بفرستد. متخصصان و طراحان کوالکام به همین موارد رضایت نداده اند و ایده جدیدی را در این رابطه مطرح کرده اند. این مختصصان می گویند اگر امکان اضافه شدن یک میکروفون به این چراغ ها وجود داشته باشد، قابلیت شنود صداهای موجود در محیط اطراف هم وجود خواهد داشت. به این ترتیب صدای افرادی که زیر تیر چراغ برق در حال صحبت هستند یا صداهایی مانند صدای دعوا و درگیری های خیابانی یا حتی صدای شلیک شدن یک گلوله قابل شنیده شدن است. به این ترتیب در صورت بروز هر کدام از این مشکلات، تیر چراغ برق می تواند به مراکز مورد نیاز هشدارهایی را ارسال کند. مسلما سرعت عمل چنین ابزاری بسیار بیشتر از افرادی خواهد بود که در محل حادثه حضور دارند. زیرا معمولا تا زمانی که یک انسان از حالت شوک خارج شده و بتواند احساساتش را کنترل کند و تصمیم به انجام یک اقدام هوشمندانه در چنین شرایطی بگیرد، مدت زمان زیادی را از دست خواهد داد اما یک تیر چراغ برق می تواند در لحظه تمام مشکلات موجود را از روی صداهایی که برای آن برنامه ریزی شده، شناسایی کرده و مراکز مورد نظر را از یک حادثه مطلع کند. شرکت کوالکام در این زمینه می گوید هیچ نگرانی از بابت نقض حریم خصوصی در طول اجرای این پروژه وجود نخواهد داشت. هدف اولیه از طراحی این چراغ ها هم کاهش خطرها در شهرهایی از آمریکا بوده است که تیراندازی در شب یکی از اتفاقات معمولی در آن شهرها می باشد. مسلما حضور این دسته از چراغ ها در سطح شهر خودش به عاملی برای ایجاد امنیت بیشتر تبدیل خواهد شد.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


تراشه هایی اختصاصی برای ماشین های هوشمند
خودروها یا همان ماشین های هوشمند خیلی وقت است که به یکی از پروژه های ثابت شرکت های بزرگ فناوری تبدیل شده اند. به عنوان مثال شرکت هایی مثل گوگل یا آی بی ام سرمایه گذاری ویژه ای را در این زمینه انجام داده اند و بارها خودروهای بدون راننده خود را در جاده های مختلف تست کرده اند. با توجه به این که صنعت خودرو، علاقه مندان بسیاری دارد و از طرف دیگر همیشه خطرات بسیاری رانندگان را تهدید کرده است، هر اقدامی که در زمینه بالاتر رفتن امنیت رانندگان خودروها انجام شود مورد استقبال همه قرار خواهد گرفت. شرکت کوالکام هم که در زمینه ایجاد محصولات جدید برای شهرهای هوشمند، فعالیت می کند از صنعت خودرو غافل نشده و به سراغ خودروهای هوشمند هم رفته است. متخصصان این شرکت علاقه دارند تا حرف های زیادی در صنعت خودرو برای گفتن داشته باشند و برای این کار سعی بر هماهنگ شدن با شرکت انویدیا دارند. آخرین اقدامی که این شرکت در این زمینه انجام داده، معرفی یک طرح با نام خودروی مفهومی بوده که محصولی از شرکت کادیلاک است و از تراشه Snapdragon 602 A در ساختار آن استفاده شده است. تمام سنسورها، دوربین و مودم های داخلی خودرو به این پردازنده متصل و با استفاده از سیستم عامل اندروید هدایت و رهبری خواهند شد. با استفاده از این سیستم عامل می توان کنترل جامعی به خودرو داشت از جمله این که می توان به سادگی آینه های دیجیتالی، چراغ های جلو و عقب، دوربین های نشان دهنده نقاط کور و کنترلرهای حرکتی یا هر چیز دیگری را راهبری کرد. در این خودروی هوشمند امکان استفاده از یک سیستم ارتباطی بی سیم وای فای مبتنی بر DRSC وجود دارد که از آن برای ارتباط با خارج از خودرو یا دستگاه های تلفن همراه هوشمند استفاده خواهد شد. یکی از بزرگ ترین مزایایی که این سیستم دارد امکان برقراری اتصال در هر شرایط و در هر زمانی از شبانه روز است. بدون شک با این روال ایمنی خودرو افزایش پیدا خواهد کرد و گذشته از این موارد، امکاناتی در نظر گرفته شده است تا به راننده بگوید به جلو توجه کافی داشته باشد یا در زمان های خطر خودرو را متوقف کند. همیشه گفته ایم انسان قبل از این که ایده ها و رویاهایش را در جهان واقعی پیاده سازی کند به فکر این است که در فیلم ها گوشه ای از این رویاهایش را به تصویر درآورد. اگر به خاطر داشته باشید، بتمن در شوالیه تاریکی نمونه ای از این فناوری را به ما نشان داد که در آن با استفاده از تلفن همراه می توانستند سیگنال های وای فای را شناسایی کرده و بعد به خودروهای دیگر هشدار داده یا از آن ها درخواست کمک کنند. خودروهای دیگر هم قادر خواهند بود تا با استفاده از سیستم DRSC شما را در کولاک یا شرایط سخت پیدا کنند. روی این سیستم انواع پیغام های هشدار دهنده برای مواردی نظیر جلوگیری از تصادف یا نزدیک شدن به یک محل پر تردد یا حتی نقاط کور جاده ای در نظر گرفته شده است. مسلما در زمانی که این خودروها همه گیر شوند، شاهد کاهش حجم زیادی از تصادفات خواهیم بود و یک محیط امن برای رانندگان به وجود خواهد آمد.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


آپارتمان خود را پرینت بگیرید
یکی از فناوری هایی که به ایجاد تحول و انقلاب در عصر حاضر معروف شده است، پرینترهای سه بعدی است. حضور پرینترهای سه بعدی باعث ایجاد پیشرفت های عظیمی در شاخه های مختلف شده است. به عنوان مثال در اخبار می شنویم که در شاخه پزشکی از این فناوری بسیار استفاده می شود و حتی تا به حال شده است که اعضای بدن را با استفاده از پرینترهای سه بعدی شبیه سازی کرده اند. بیشتر شرکت های فناوری که در زمینه تولید سخت افزار فعالیت دارند سعی کرده اند، در این راستا هم کارهایی را انجام دهند. یک شرکت چینی با نام " وین سان"، پرینتری را ابداع کرده است که با کمک آن می توان یک ساختمان را به صورت کامل چاپ کرد. بله درست شنیدید، یک لحظه تصور کنید که شما بتوانید در آینده یک آپارتمان را با پرینتر سه بعدی، چاپ کنید. این شرکت با استفاده از پرینترهای سه بعدی خود تا به حال یک ویلا و ساختمان 5 طبقه را درست کرده است. احتمالا اگر چند سال پیش به شما می گفتند که می توانید با استفاده از یک پرینتر سه بعدی یک ساختمان را به صورت کامل بنا کنید، به این حرف می خندیدید و هیچ تصوری از این کار نداشتید اما باید بدانید که با پیشرفت تکنولوژی این کار به سادگی آب خوردن میسر شده است و در حال حاضر این امکان وجود دارد که شما ساختمان مورد نظر خود را با استفاده از یک پرینتر سه بعدی بنا کنید.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


البته باید گفت که این کار هزینه بالایی را به شما تحمیل خواهد کرد. ساخت هر کدام از این ساختمان ها تا به حال چیزی نزدیک به 5 هزار دلار برای این شرکت چینی هزینه داشته است و جالب است بدانید که تنها با استفاده از ضایعات پلاستیک و زباله ساخته شده اند. البته این ساختمان ها تنها به عنوان نمونه و به عنوان یک کار آزمایشی ساخته شده اند. این شرکت اعلام کرده که هزینه‌های ساخت با استفاده از این فناوری به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. در حالی که برای ساخت ویلا چیزی نزدیک به 161 هزار دلار بودجه پیش بینی شده بود، با کمک این پرینتر با هزینه ای بسیار پایین تر این کار انجام گرفته است. همه این حرف ها را گفتیم تا به این جا برسیم که یک شهر هوشمند قواعد خاص خودش را دارد و باید در آن همه چیز به صورت هوشمندانه باشد به عنوان نمونه مصرف انرژی هم باید به شکلی هوشمند انجام شود. سازمان هایی مانند شرکت های تامین کننده انرژی باید بدانند که در هر لحظه بهتر است از چه دستگاهی استفاده شود. در حال حاضر شهرهای زیادی در اروپا از قبیل آمستردام، بارسلونا، مالمو و استکهلم وجود دارند که با همکاری شهروندان خود به سمت هوشمند شدن می‌روند. هوشمند شدن شهرهای فعلی کار بسیار سختی است و مسلما سالیان سال طول خواهد کشید. اما باید گفت که شهرهای هوشمند در حال شکل گیری و تکامل هستند و مسلما اگر رویای حضور شهرهای هوشمند به حقیقت بپیوندد، چهره کره خاکی که روی آن زندگی می کنیم به صورت کامل عوض خواهد شد.

شهر شما در آینده چگونه می‌شود؟


این داستان به کجا می رسد؟
این طرز تفکر که اینترنت اشیا، پایه و اساس ایجاد یک شهر هوشمند است، به وضوح درست است و همان گونه که گفتیم در حال حاضر تمامی فناوری ها و گجت های کوچک و بزرگی که با هدف آسان تر کردن شرایط و کارهای روزمره در زندگی طراحی می شوند از طریق اینترنت با یکدیگر و با مصرف کننده خود در ارتباط هستند و همین موضوع مشخص است که این روال در آینده هم تکرار خواهد شد و حتی قوت بیشتری هم خواهد گرفت. البته باید گفت که اینترنت اشیا، یک مفهوم بسیار کلی است که می‌تواند در ذهن هر فردی یک تصور خاص را ایجاد کند و توضیح در مورد آن بسیار سخت خواهد بود. اگر همین الان از چند نفر در مورد اینترنت اشیا نظر بخواهید، ممکن است که هر کسی یک نظر متفاوت بدهد و در نهایت شما نتوانید نتیجه بگیرید که چه برداشتی درست تر است. فناوری هایی که شرکت کوالکام طراحی کرده است نشان داده که چگونه این امکان وجود دارد که هر چیزی بتواند به اینترنت متصل شود. در شهرهای هوشمند آینده زمانی که شما در پیاده رو قدم می زنید یا در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن وسیله نقلیه هستید، اینترنت اشیا برای شما شرایط داشتن یک زندگی ساده تر را فراهم خواهد کرد.

  منبع:     Byte   

دانلود کنید: بهینه سازی ریسجتری رایانه

ریجستری را باید قلب و نقطه حیاتی ویندوز دانست، تقریبا می توان گفت سرعت و میزان کارایی ویندوز بستگی به قدرت و سلامت ریجستری دارد، زیرا اکثر برنامه ها در ریجستری قرار می گیرند و نصب هر برنامه می تواند به صورت مستقیم بر روی آن تاثیر بگذارد. گاهی اوقات ممکن است مجموعه ای از مشکلات کوچک سبب کاهش کارایی ریجستری و ویندوز به صورت چشمگیر شوند، برای رفع اخطارهای موجود در بخش ریجستری می توانید از نرم افزار کاربردی Registry Life استفاده کنید، برنامه علاوه بر بهینه سازی ریجستری می تواند سرعت آغاز به کار برنامه ها را به صورت محسوسی افزایش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و حجم کم، شناسایی و رفع انواع مشکلات ریجستری، سرعت بالا در اسکن ریجستری و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: بهینه سازی ریسجتری رایانه

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 17.6 مگابایت
 • نسخه: 3.0
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8
 • امتیاز: 

15 گیگابایت فضا به حافظه موبایل خود اضافه کنید + دانلود

 اگر با حساب های کاربری گوگل آشنا باشید می دانید که دارندگان این حساب ها می توانند از 15 گیگابایت فضای ابری در اینترنت استفاده کنند و برای راحت تر شدن کارکرد این قابلیت ، گوگل این امکان را با یک نرم افزار کاربردی به نام Google Drive در اختیار کاربران خود قرار داده که با استفاده از آن می توان داده ها را در فضای ابری ذخیره کرد.این نرم افزار مخصوص دستگاه های اندرویدی است.


15 گیگابایت فضا به حافظه موبایل خود اضافه کنید + دانلود


مخصوص اندروید

رمز عبورهای دیگران را ببینید + عکس

منابع خبری تصویری را منتشر کردند که رمز عبورهایی پر استفاده کاربران رایانه ها و دستگاه های الکترونیکی همچون تلفن های همراه و تبلت ها در آن ذکر شده است.


در این فهرست بیست و پنج رمز عبور پر استفاده دنیا در سال 2014 میلادی گنجانده شده است که به ترتیب بیشترین به کمترین در آن قرار گرفته اند :

دیگران چه پسوردی را انتخاب می کنند؟ + عکس