WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

بازی شگفت انگیز پوکمون هر روز خبر تازه ای به همراه دارد، به طوری که کار به ابداعات و نوآوری حول این بازی کشیده است. در تازه ترین اقدام با فناوری چاپ سه بعدی یک کاور طراحی شده است که پرتاب توپ هایی که برای گرفتن پوکمون ها  نیاز است را آسان می کند.

هنگامی که یک پوکمون در اطراف شما پیدا شود و شما میخواهید آن را بگیرید باید توپ های پوکبال را طوری به سمت آن پرت کنید که به مستقیم به پوکمون اصابت کند و آن را به داخل خود بکشد.

از آنجا که تعداد توپ های پوکبال محدود است باید در مصرف آنها صرفه جویی کرد و آنها را از دست نداد.

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

در تصویر بالا شکار پوکمون در فضای سه بعدی بازی در حال انجام است
برای این کار، کاور ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی میتواند تقلب خوبی باشد. البته باید این نکته را توجه داشت که  شکار پوکمون ها میتواند در دو  فضا انجام گیرد یکی در فضای سه بعدی بازی و دیگری با کمک دوربین گوشی و در فضای واقعیت مجازی.

برای راحت تر شدن نشانه گیری با استفاده از این کاور بهتر است در فضای سه بعدی بازی و بدون استفاده از دوربین و فضای واقعیت مجازی این کار انجام شود. مسلما در حالت استفاده از دوربین و واقعیت مجازی کار شکار سخت تر خواهد بود.

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

در تصویر بالا شکار پوکمون در فضای واقعیت مجازی و با استفاده از دوربین انجام میشود.
باید گفت این کاور تقلب بسیار هوشمندانه طراحی شده است،که بر روی آیفون 6 بسیار خوب جواب داده است. اما تنها اشکال این کاور این است که فقط در زمان شکار  پوکمون کاربرد دارد و در مواقع دیگر باید خارج شود.

گفتنی است؛ برخی از کاربران  به این  ایده با جنبه طنز نگاه کرده اند ولی برخی از کاربران حرفه ای پوکمون برای تهیه این کاور وسوسه شده اند.