WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

دستیار صوتی به کروم اضافه شد

کاربر می‌تواند از طریق میکروفون کامپیو‌تر خود، دستورات مدنظر را بصورت صوتی ارسال کند تا سرورهای گوگل به واسطه سرویس Google Now آن‌ها را پردازش نموده و نتایج منطبق با درخواست کاربر را در قالب‌ کارت‌های حاوی اطلاعات نمایش دهد. 

از طریق بخش اعلانیه‌ها در مرورگر کروم قادر خواهد بود تا به جستجوی صوتی، یادآوری‌ها، رویدادهای موجود در تقویم و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید به امکانات مشابه آنچه در اندروید تجربه کرده‌اید در کروم نیز دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال اطلاعات مربوط به منطقه فعلی خود را مشاهده کنید. مثلا می‌توانید به گزارش وضعیت آب و هوا در منطقه‌ای که در آن حضور دارید دسترسی داشته باشید یا از گوگل بخواهید تا رستوران‌های اطراف محل فعلیتان را لیست کند. جالب اینجاست که برخی از اطلاعات نمایش داده شده براساس محلی که تلفن شخصی شما در آن قرار دارد نمایش داده می‌شوند نه لپ‌تاپ یا کامپیوترتان. البته معمولا هر جا که شما حضور دارید تلفنتان نیز همراه‌تان است و از این نظر گوگل از ابزارهای موقعیت‌یابی دقیق تلفن شما برای دسترسی به موقعیت دقیقتان استفاده می‌کند تا اطلاعات صحیحی را در اختیارتان قرار دهد. 

برای استفاده از سرویس Google Now در کامپیو‌تر خود، تنها کافی است جدید‌ترین نسخه مرورگر کروم را نصب نموده و سپس با اکانتی که در تلفن‌خود نیز لاگین کرده‌اید در مروگر کروم لاگین کنید.

آپدیت‌های ویندوز ۷ را پاک کنید

برای پاک کردن آپدیت‌ها از این روش استفاده کنید. 

کنترل پنل را از منوی start انتخاب کنید. 

سپس Programs and Features را انتخاب نمایید

حالا بر روی View installed updates کلیک کنید اکنون براحتی می‌توانید آپدیت‌های مورد نظرتان را Uninstall کنید. 

در آخر سیستمتان را Restart کنید.

شارژ باتری در 30 ثانیه!

گرچه فناوری حاضر در پس این سامانه محرمانه اعلام شده، گفته می‌شود سیستم ابداعی می‌تواند برای هر گجتی کارآمد باشد و امکان شارژشدن لپ‌تاپ‌ را نیز در دقایقی به جای ساعت‌ها زمان، فراهم می‌کند.

 

نمونه سیستم مزبور برای «گالکسی 4» سامسونگ طراحی شده است.

 

شرکت سازنده در حال طراحی نیمه‌رساناهای زیستی بوده که از ترکیبات آلی طبیعی موسوم به «پپتیدها» یا زنجیره‌های کوتاه آمینو اسیدها (بلوک‌های سازنده حیات) تشکیل شده است. می‌توان از این فناوری برای سرعت‌دهی به زمان شارژشدن بهره برد.

 

نمونه اولیه شارژر جدید به اندازه شارژر یک لپ‌تاپ است اما سازندگان به دنبال کاهش اندازه آن هستند.

 

بهای سامانه جدید 30 دلار اعلام و تولید تجاری آن برای اواخر سال 2016 گزارش شده است

تصویری جالب از کشورهای آلوده به ویروس‌های رایانه‌ای

ویروس‌های رایانه‌ای این روزها از شرق تا غرب کره زمین را در اختیار دارند و کشورهای پیشرفته غربی علیرغم تدابیر پیچیده‌ای که برای مقابله با این تهدید‌ها در نظر گرفته‌اند همواره در دسته‌بندی آلوده‌ترین کشور‌های دنیا به بدافزارها قرار می‌گیرند.

به تازگی شرکت روسی کسپراسکای که یکی از برند‌های معروف در ساخت و طراحی نرم افزارهای ضد ویروس در دنیا می باشد نقشه‌ای را منتشر کرده که کشورهای آلوده به ویروس‌های رایانه‌ای به همراه رتبه آن‌ها را به نمایش گذاشته است.

برای نمایش تصویر اصلی روی آن کلیک کنید

در این نقشه کشورهای ایالات متحده آمریکا،روسیه؛هند،ویتنام در زمره آلوده‌ترین کشورها بوده و بسیاری کشورهای اروپایی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.نکته جالب توجه اینجاست که این غول نرم‌افزاری که سازنده برترین ضدویروس دنیاست یک شرکت روسی است.

نفـس‌های آخـر ویـندوز XP

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در سه شنبه اصلاحیه ماه آوریل، چهار به روز رسانی امنیتی را منتشر خواهد کرد. این به روز رسانی ها شامل آخرین اصلاحیه ها برای رخنه های موجود در ویندوز XP و آفیس 2003 می باشد و پس از آن این برنامه ها دیگر به روز رسانی نخواهند شد. از میان این چهار به روز رسانی، دو به روز رسانی در رده امنیتی "بحرانی" و دو به روز رسانی در رده امنیتی "مهم" قرار دارند.


تمامی این به روز رسانی ها مربوط به آسیب پذیری های اجرای کد از راه دور می باشند که مهاجمان می توانند در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از آسیب پذیری ها، کنترل یک دستگاه به روز نشده را در اختیار بگیرند.

یکی از این اصلاحیه ها به طور مستقیم ویندوز XP را تحت تاثیر قرار می دهد. در این اصلاحیه ها آسیب پذیری های موجود در تمامی نسخه های IE از جمله IE 6 نسخه قدیمی IE بر روی ویندوز XP و IE8 محبوب ترین نسخه مرورگر IE بر روی ویندوز XP برطرف خواهند شد.

در اصلاحیه های روز سه شنبه تمامی نسخه های ورد شامل Word 2003، Word 2007، Word 2013 و Word 2013 RT بر روی ویندوز و Word 2011 بر روی OS X به روز رسانی خواهند شد. شرکت مایکروسافت به کاربران توصیه می کند تا در اسرع وقت به روز رسانی های IE را اعمال کنند.

بولتن 1 علاوه بر دارا بودن به روز رسانی های ورد، نرم افزارهای SharePoint Server 2010  و SharePoint Server 2013 را تحت تاثیر قرار خواهد داد. زیرا سرورهای SharePoint  سرویس با عنوان "Word Automation Services" را اجرا می‌کنند که به طور خودکار اسنادی با فرمت های مختلف از جمله فرمت RTF را باز می کند.

بازی هیجان انگیز صعود به تپه + دانلود

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               

به اشتراک گذاری امتیازاتی که کسب می‌کنید و گرافیک بی نظیر از ویژگی‌های اصلی این بازی به شمار می‌رود.

  مشخصات
  حجم: 18.8 مگابایت
  نسخه: 1.15.0
  اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
  امتیاز:

هکر 5 ساله همکار مایکروسافت شد

کریستوفر دیویس پنج ساله با استفاده از این حفره امنیتی توانست به حساب کاربری والدین خود در ایکس باکس1 نفوذ کرده و به بازی هایی که توسط والدین از دسترس وی خارج شده بود دسترسی پیدا کند، پدر این پسر بچه نابغه نیز در امور امنیت رایانه شرکت مایکروسافت فعالیت دارد. این اولین بار است که یک کودک خردسال توانسته است بر ابزارهای امنیتی مایکروسافت غلبه کند.


پدر کریستوفر پس از کشف نفوذ این کودک به حساب کاربری خود، از وی می خواهد که نحوه نفوذ خود به این حساب در ایکس باکس را شرح دهد، وی پس از اطلاع از وجود این حفره امنیتی در ایکس باکس، این مشکل امنیتی را به مایکروسافت اعلام و مایکروسافت این مشکل را برطرف کرد، این شرکت همچنین در فهرست همکاران سال 2014 خود، این پسر بچه را به عنوان یکی از محققان امنیتی این شرکت معرفی کرد.

لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون کدامند؟ + قیمت و مشخصات

انتخاب لپ‌تاپی که با نیازهای شما انطباق داشته باشد، تنها به پیدا کردن مدلی با مشخصات مناسب که با قیمت مناسبی ارایه می‌شود، محدود نخواهد شد. برخلاف یک PC دسکتاپ، شما نمی‌توانید به آسانی نمایشگر یا صفحه‌کلید لپ‌تاپ خود را تغییر دهید و به همین دلیل بهترین روش این است که از ابتدا نمونه خوب هر یک از این مولفه‌ها را انتخاب کنید. ما این شانس را در اختیار شما قرار داده ایم، تا از دنیای مجازی به فروشگاهی پر از انواع و اقسام لپ‌تاپ‌ها رفته و تنها با یک کلیک دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید.
برای مشاهده عکس و مشخصات لپ‌تاپ‌ها کافی است روی هر یک از دستگاه‌ها کلیک کنید.



گارانتی

قیمت (تومان)

برند (مدل)

Asus

سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,990,000

Asus-Xseries-X550LC-i5-4-750-2G

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,970,000

Asus-Xseries-X550CC-i5 -4-750-2G

Acer

سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,800,000

Acer-Aspire-E1-572-i5-6-1T-2G

سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,395,000

Acer-Aspire-E1-571G-i5-4-500

الماس + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,360,000

Acer-Aspire-E1-572-i3-4-500-1G

Dell

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,870,000

Dell-Inspiron-3521-i5-4-1T-2G

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,790,000

Dell-Inspiron-5521-i5-4-750-2G

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,080,000

Dell-Inspiron-3421-DualCore-2-320

Lenovo

هماهنگ و بیمه+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,860,000

Lenovo-Eseries-E530-Thinkpad-i5-4-750-2G

سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,220,000

Lenovo-Essential-G500-2020-4-500-1G

msi

ماتریکس + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,260,000

MSI-S30-2117-4-500-Win8

ماتریکس + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,125,000

MSI-Cseries-CR41-1005M-4-500-Win8

ماتریکس + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,070,000

MSI-Useries-U270 DX-Dual Core-C70-4-500-Win8


تا انتهای گزارش با ما باشید تا یک سری اسرار wifi های رایگان برای شما فاش شود!

استفاده از Wi-Fi رایگان در انجام این کارهای مهم یک سری مشکلات اساسی دارد که یکی از آنها Snooping یا جاسوسی است .  در واقع باز بودن شبکه برای تمام کاربران این اجازه را به افراد می دهد تا بتوانند ارتباطات دیگر را چک کنند . بگذارید این گونه برای شما توضیح دهیم . 


زمانی که شما و دیگر اعضای خانواده در حال استفاده از یک WiFi در منزل خود هستید و هر کدام از یک دستگاه استفاده می کنید ، هیچ کس نمی تواند ببیند که دیگری چه سایتی را باز کرده یا در حال انجام چه کاری است . این به دلیل همان رمز گذاری منحصر به فردی که برای هر فرستنده و گیرنده به طور جداگانه انجام می شود است . اما در مکان های عمومی که اینترنت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند به دلیل اینکه هیچ کلمه ی عبوری برای اتصال به مودم وجود ندارد این رمز گذاری انجام نمی شود و افراد می توانند چک کنند که شما چه سایتی را باز کرده اید یا در حال حاضر مشغول انجام چه کاری هستید . نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که به افراد این امکان را می دهند تا تراکنش های اینترنتی دیگران را کنترل کنند . مثل Firesheep یا یک برنامه ی دیگر مثل Wireshark که کمی پیشرفته تر است و نکات ریز را هم در اختیار فرد جاسوس قرار می دهد.



حال برای اینکه از این امر جلوگیری کنید می توانید جدا از انجام ندادن این کارها در مکان های عمومی ، از سرورهای HTTPS  استفاده کرده یا اینکه از شبکه های شخصی مجازی کمک بگیرید . در این صورت آن فرد جاسوس دیگر نمی تواند شما را ردیابی کند .


خطر مهم دیگری که وجود دارد Malicious Hotspots یا نقاط مخرب هستند . اگر شما در مکان های عمومی به شبکه های Public متصل شوید به این معناست که به عموم افراد اجازه ی سهیم شدن را داده اید . در این صورت اگر شما سایت بانک خود را باز کنید که معمولا HTTPS می باشد ، فرد هکر به کمک نرم افزار sslstrip می تواند نام دامنه ای که شما وارد کرده اید را طوری تغییر دهد که شبیه به نام مورد نظر شما باشد . در این صورت شما را به یک سایت دیگر لینک می کند و می تواند زمانی که شما رمز های خود را وارد می کنید همه را کپی کرده و حساب شما را خالی کند ! به همین راحتی . یکی دیگر از ابزار هایی که هکرها از آن استفاده می کنند WiFi Pineapple است که به کمک آن زمانی که شما در حال جستجو برای اتصال به WiFi هستید به دستگاه شما متصل شده و به عنوان یک واسط و رابط بین شما و مودم اصلی عمل می کند . حال خودتان حساب کنید که چه کارهایی که به کمک آن نمی توان انجام داد .


از دیگر نکاتی که انجام آنها ضروری است انتخاب شبکه ی Public است و حواستان باشد که Work Network  یا Home Network  را انتخاب نکنید . همچنین چک کنید که Firewall سیستم تان فعال بوده و همچنین کامپیوترتان را هم به روز نگه دارید .

هشدار! باتری لپ تاپ های لنوو آتش می گیرد

لنوو در طی یک فراخوان جهانی برای باتری های یون- لیتیوم در سری های مختلف ThinkPad, می گوید که احتمال آتش سوزی در این سری باتری ها وجود دارد.این فراخوان بعد از دریافت دو گزارش از داغی بیش از حد و سپس آتش سوزی باتری های این سری اعلام شده است.
lenovo-smartphones-sale-635.jpg

بر طبق گفته های این شرکت؛ باتری ها در کنار لپ تاپ های سری ThinkPad در سال 2010 و 2011 به کشورهای مختلفی ارسال شده اند. قسمتی از این باتری ها نیز به صورت جداگانه به فروش رسیده است. این باتری ها در سری لپ تاپ های زیر بر روی دستگاه یا به صورت یدکی ارسال شده است:

ThinkPad T410, T420, T510, W510, X100E, X120E, X200, X201 and X201s و Edge 11, Edge 13, and Edge 14.

این شرکت بدون توجه به وضعیت گارانتی دستگاه, باتری ها را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد.

این شرکت هشدار داد: تا زمانی که باتری جایگزین را دریافت ننموده اید باید دستگاه خود را خاموش کنید؛ باتری را از آن جدا کنید و تنها با اتصال مستقیم دستگاه به برق و بدون باتری از آن استفاده کنید.

با توجه به گزارش اعلام شده, 34500 واحد باتری در آمریکا و 2900 واحد آن در کانادا بفروش رسیده است و اگر فروش جهانی این سری را بر طبق اعلام سازمان نظارت کیفی عمومی چین در نظر بگیریم, 117732 واحد باتری بفروش رسیده است.


باتری هایی که به صورت جداگانه فروخته شده اند, بین 80 تا 150 دلار قیمت داشتند. شماره سریال های این سری از باتری ها به صورت زیر است:

42T4695, 42T4711, 42T4798, 42T4804, 42T4812, 42T4822, 42T4828, 42T4834, 42T4840 و 42T4890

این شماره سریال ها همانند عکس, بر روی یک بر چسب سفید رنگ نوشته شده اند.


امنیت بیشتر در آفیس ۲۰۱۳

برای افزایش حریم شخصی در آفیس مقالهٔ زیر را دنبال کنید. 

-ابتدا نرم‌افزاری از مجموعهٔ آفیس را به دلخواه اجرا نمایید. 
-سپس Option را از منوی File انتخاب نمایید. 
-Trust center را از قسمت چپ پنجرهٔ باز شده انتخاب کنید. 
سپس بر روی دکمهٔ Trust center setting کلیک نمایید. 
-اکنون در پنجرهٔ جدید، بر روی privacy setting کلیک نمایید. 
-سپس تیک گزینه‌های زیر را غیر فعال کنید. 

-Down liad a file periodically that helps determine system problems
- sign up for the customer experience Im provement program. 
- Allow the researd task pane to check for and install new services. 
- Allow sending files to improne file validation
سپس پنجره‌های باز را ok نمایید. 

می‌توانید این کار را برای تمام نرم‌افزارهای آفیس انجام دهید. 

نفوذ هکرها امنیت دستگاه های خودپرداز را تهدید می کند

بعد از اعلام رسمی شرکت مایکروسافت مبنی بر پایان یافتن پشتیبانی فنی از ویندوز XP و ارائه پیشنهادهای تشویقی برای به روز رسانی سیستم عامل مشتریان, هنوز خیلی از خدمات ارائه شده در کشورها بر پایه این سیستم عامل قدیمی صورت می گیرد.

بر خلاف اعتقاد ما تنها پدربزرگمان نیست که از این سیستم عامل استفاده می کند؛ بلکه بر طبق تحقیقات شرکت Symantec, شبکه های بانکی هنوز از این ویندوز بهره می گیرند.


اطلاعات اعلام شده نشان می دهد که 95 درصد از دستگاه های خود پرداز وابسته به این سیستم عامل هستند و با پایان یافتن پشتیبانی در تاریخ اعلام شده (19 فروردین), در معرض خطر ورود هکرها خواهند بود.

مایکروسافت قبلا نسبت به عدم به روز رسانی سیستم ها هشدار داده است و هکرها مشتاقانه منتظر فرا رسیدن 19 فروردین هستند. بدون پشتیبانی مایکروسافت و عدم ارائه بسته های نرم افزاری تکمیلی آسیب پذیری سیستم ها به شدت بالا می رود.

شرکت Symantec اعلام کرده است که هکرها بوسیله تکنیکی جدید می توانند با استفاده از تلفن همراه, دستگاه های خودپرداز را کنترل کنند. آنها با ارسال یک پیامک ساده قادر هستند تا اسکناس های درون دستگاه خودپرداز را خالی کنند.

قبلا هم گفته بودیم که باید دید مایکروسافت واقعا در تاریخ اعلام شده دست از پشتیبانی فنی ویدوز XP بر خواهد داشت یا خیر؟

از بازار لپ تاپ چه خبر؟!

انتخاب لپ‌تاپی که با نیازهای شما انطباق داشته باشد، تنها به پیدا کردن مدلی با مشخصات مناسب که با قیمت مناسبی ارایه می‌شود، محدود نخواهد شد. برخلاف یک PC دسکتاپ، شما نمی‌توانید به آسانی نمایشگر یا صفحه‌کلید لپ‌تاپ خود را تغییر دهید و به همین دلیل بهترین روش این است که از ابتدا نمونه خوب هر یک از این مولفه‌ها را انتخاب کنید. ما این شانس را در اختیار شما قرار داده ایم ، تا از دنیای مجازی به فروشگاهی پر از انواع و اقسام لپ تاپ ها رفته  و تنها با یک کلیک دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید .

گارانتی

قیمت(تومان)

برند(مدل)

ASUS

 

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

3,900,000

Asus-Nseries-N550JV-i7-8-1T-4G-Win8-Touch

آوات+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,690,000

Asus-Kseries-K56CB-i7-6-1T-2G

آوات+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,570,000

Asus-KSeries-K451LB-i7-6-1T-2G

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,430,000

Asus-Kseries-K56CB-i5-6-1T-2G

آوات+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,370,000

Asus-Xseries-X450CC-i5-4-750-2G

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,990,000

Asus-Xseries-X550LC-i5-4-750-2G

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,970,000

Asus-Xseries-X550CC-i5-4-750-2G

ACER

 

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,010,000

Acer-Aspire-V3-571G-i5-6-1T-2G

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,800,000

Acer-Aspire-E1-572-i5-6-1T-2G

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,395,000

Acer-Aspire-E1-571G-i5-4-500

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,360,000

Acer-Aspire-E1-572-i3-4-500-1G

IBM LENOVO

 

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,210,000

Lenovo-Ideapad-S510-i7-8-1TB-2G

امرتات + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,120,000

Lenovo-Essential-G500-i7-6-1T-2G

هماهنگ و بیمه+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,860,000

Lenovo-Eseries-E530-Thinkpad-i5-4-750-2G

سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,220,000

Lenovo-Essential-G500-2020-4-500-1G

MSI

 

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

10,040,000

MSI-Gseries-GT70-i7-32-1T-3GB-WIN8

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

8,945,000

MSI-Gseries-GT60-3K-Edition-i7-32-1T-3G-Win8

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

3,400,000

MSI-Gseries-GE60-i7-8-1T-2G-Win8

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,490,000

MSI-Cseries-CX61-i7-6-1T-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,490,000

MSI-Cseries-CX61-i7-6-1T-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,140,000

MSI-Cseries-CX61-i5-6-750-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,260,000

MSI-S30-2117-4-500-Win8

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,125,000

MSI-Cseries-CR41-1005M-4-500-Win8

ماتریکس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,070,000

MSI-Useries-U270 DX-Dual Core-C70-4-500-Win8

DELL

 

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

2,125,000

DELL-Inspiron-5537-i7-4-500-2G

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,870,000

Dell -3521-i5-4-1T-2G

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,790,000

Dell - 5521-i5-4-750-2G

آواژنگ + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

1,080,000

Dell-Inspiron-3421-DualCore-2-320

تبلت های ارزان بازار کدامند؟

در حال حاضر تبلت ها به دلیل سبک بودن قابل دسترس بودن خیلی زود صاحب محبوبیتی بالا نزد کاربران شده است و به عنوان یکی از جدیدترین و جذاب ترین فناوری اطلاعاتی با سرعت شگفت انگیزی جای خود را در عرصه وسایل چند رسانه ای دیجیتال باز کرده است پیش بینی میشود بزودی جایگزین شایسته ای برای لپ تاپ و کامپیوتر خواهد شد. بازار ایران نیز متأثر از بازار جهانی خیلی زود شاهد انواع تبلت های ارزان قیمت و گران قیمت گردید بطوریکه کاربران را در انتخاب یک تبلت مناسب دچار تردید می نماید. فقط مدل ها و برندها نیستند که باعث می شوند یک دستگاه خریداری شود  قیمت، یکی از گزینه هایی که روی خرید و انتخاب خریداران تاثیر می گذارد ما در اینجا لیستی از تبلت های ارزان هر برند  را با ذکر گارانتی و مشخصات در اختیار شما قرار داده ایم تا از آنها  نهایت استفاده را ببرید.

گارانتی

قیمت(تومان)

برند- مدل

Asus


الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

720,000

ASUS-Memopad10-ME102-8G-"10.1

آواژنگ+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

690,000

ASUS-Fonepad7-8G-"7

آواژنگ+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

679,000

ASUS-Memopad8-ME180-8G-"8

Lenovo


طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

830,000

Lenovo-ideatab-S6000-16G-"10

لایف برد + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

620,000

Lenovo-Ideatab-A3000-16G-"7

Samsung


طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

800,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab3-T211-8-1.5G-"7

Huawei


مایکروتل + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

780,000

Huawei-MediaPad7-Lite-8G-"7

Dimo


طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

980,000

Dimo-900-Plus-8G-"9.7

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

800,000

Dimo-900-8G-"9.7

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

480,000

Dimo-700-4G-"7

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

330,000

Dimo-700-New-4G-"7

GLX


جی ال ایکس + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

519,000

GLX-Jet-4G-"7

GsPad


ارم گستر + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

810,000

GsPad-GSP-X8-Plus-A8-16G-"8

ارم گستر + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

540,000

GsPad-GSP-X8-A8-8G-"8

IGreen


گرین+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

690,000

IGreen-1GT-10T1-16-"10.1

ILife


سازگار ارقام + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

285,000

ILife-KidsPad-8G-"7

تجربه ساعت‌ها بازی جذاب استراتژیک + لینک سایت

در بازی جنگ دره‌ای شما متحدین و نیز متفکرینی خواهید داشت که هنگام تصمیم گیری‌های استراتژیک شما را یاری خواهند داد و سرزمین کوچک شما تبدیل به سرزمین پهناور و متمدن خواهد شد.


اما همزمان با اینکه شما قدرت و ثروت به دست می‌آورید دشمنان شما سعی در تسخیر آن خواهند کرد. به همین منظور شما می‌بایست سعی در تشکیل ارتشی مستحکم کنید تا از امپراتوری خود در برابر دشمنان دفاع کرده و هم سرزمین‌های دشمنان را تسخیر کنید تا به مراحل بالاتر بروید.


کار‌هایی که می‌توانید با بلوتوث‌ انجام دهید

در ابتدای کار برای اینکه دو دستگاه بلوتو‌ثی بتوانند با هم کار کنند باید با هم جفت شوند. 

۵ کار مفیدی که می‌توان با استفاده از قابلیت‌ بلوتوث‌ انجام داد به شرح زیر معرفی می‌شوند: 

۱-انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیو‌تر 
شما می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت‌ و یا یک لپ‌تاپ و کامپیو‌تر رومیزی که دارای بلوتو‌ث هستند را با یکدیگر جفت کنید و از بلوتوث‌ برای ارسال و دریافت فایل‌ها استفاده کنید. 

 باید دستگاه موبایل و لپ‌تاپ را طوری تنظیم کنید که بتوانند همدیگر را پیدا کنند، در این صورت دستگاه‌ها می‌ توانند با هم ارتباط برقرار کنند بعد از برقراری اتصال از طریق Bluetooth file transfer یا انتخاب send a file و receive file اقدام به ارسال و دریافت فایل‌ها کنید. 

۲- انتقال فایل‌ها بین کامپیوتر‌ها

دو کامپیو‌تر که دارای بلوتوث‌ هستند می‌توانند با هم جفت شوند و به شما امکان ارسال و دریافت اطلاعات را بدون سیم می‌دهند. 

۳- به اشتراک گذاری شبکه اینترنت 

Tethering اشتراک گذاری اتصال شبکه یک دستگاه با دستگاه دیگر است که از طریق آن می‌توانید به اینترنت متصل شوید بعضی از wfi استفاده می‌کنند ولی این کار از طریق بلوتوث‌ هم امکان پذیر است. 


۴- اتصال لوازم جانبی به صورت بی‌سیم که اخیرا انواع مختلفی از لوازم جانبی دارای بلو‌توث هستند.

۵- افزودن قابلیت بلوتوث‌ به کامپیو‌تر رومیزیتان می‌توانید دانگل‌های بلو‌توث را تهیه کرده و آن را به پورت usb کامپیوترتان وصل کنید که اتصال بوسیله بلو‌توث امکان پذیر است. 

با نرم‌افزار "همسفر" ایرانگردی کنید + دانلود

گروه نرم‌افزاری نقطه همزمان با شروع سفرهای نوروزی، نسخه جدید اپلیکیشن همسفر را برای کاربران ایرانی عرضه کرد.از آن‌جایی که همسفر در دو سال پیاپی به عنوان اپلیکیشن برگزیده در جشنواره‌های مطرح کشوری منتخب شده و مورد تقدیر قرار گرفته‌است و از برنامه‌های محبوب میان کاربران اندروید نیز بوده‌است، تصمیم بر آن شد ضمن بهبود عملکرد برنامه، رابط کاربری آن به طور کلی مورد بازبینی قرار بگیرد و نسخه جدید آن منتشر شود.

 
نرم افزار همسفر Hamsafar:

-آخرین اخبار راه و اطلاعیه های وزارت راه
-مسیر یابی بدون نیاز به گوگل و مناسب اینترنت موبایل
-نمایش آخرین تصادفات و انسداد راه روی نقشه

ویژگیهای اصلی نرم افزار همسفر Hamsafar:

نمایش ترافیک لحظه ای جاده های اصلی کل کشور
شامل وضعیت ترافیک، متوسط خودروهای عبوری و متوسط سرعت
نمایش بهترین مسیر حرکت از یک شهر به شهر دیگر
با جزییات دقیق شامل:
*لیست تمام شهرهای مسیر و فاصله آنها
*نوع جاده های مسیر مبدا تا مقصد(بزرگراه، جاده اصلی و…)
*نمایش نقاط مربوط به شهرهای مسیر روی نقشه
*نمایش امکانات مسیر شامل (پمپ بنزین ها، هتل ها،تعمیرگاه ها، مساجد و…)

نمایش اخبار راه های کشور:

شامل آخرین وضعیت مسیرهای بسته، یکطرفه، در دست تعمیر و…
محدودیت های ترافیکی پایان هفته
نمایش تصادفات مهم در سطح کشور
شامل تصادفات مهمی که در روز جاری در جاده های کشور رخ داده است.
نمایش کارگاه های جاده ای
شامل لیست کارگاه های جاده ای به تفکیک استان و نوع عملیات در حال انجام

امکانات عمومی:

کش کامل اطلاعات تمام بخش های نرم افزار برای استفاده در حالت آفلاین(قطع بودن اینترنت)
پشتیبانی از تبلت
پشتیبانی از اندروید ۲٫۱ به بالا

برای دانلود "همسفر" نسخه 2.0.1 روی تصویر زیر  کلیک کنید


تبلت های ارزان قیمت "ایرانی" را بشناسید + عکس و مشخصات

در ادامه می توانید فهرست قیمت پنج تبلت ارزان و پر فروش ایرانی به همراه جزئیات آن ها را مشاهده کنید :

Dimo 500 

سیستم عامل:Andriod 4.0.4
وزن :350 گرم
Boxchip A13: پردازنده
دیسک درایو: حافظه داخلی 4 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.0 اینچ
امکانات: WiFi - کارت خوان - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)\
قیمت : در حدود 170000 تومان

Dimo 700


وزن :350 گرم
ARM Allwinner A10 Cortex A8  1.0GHz  : پردازنده
دیسک درایو: حافظه داخلی 4 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.0 اینچ
امکانات: WiFi - کارت خوان - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ 4.
قیمت : در حدود 230000  تومان


Dimo 700 New


وزن :360 گرم

BOXCHIP A13 Cortex A8 1.2Ghz, Multi-Core  : پردازنده
دیسک درایو: حافظه داخلی 4 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.0 اینچ
امکانات: WiFi - کارت خوان - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)
قیمت : در حدود 240000 تومان

Dimo 700S New

درگاه سیم کارت: 1SIM
وزن:  350 گرم
ARM Allwinner A10 Cortex A8 1.0Ghz :پردازنده
حافظه داخلی : 4GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7 اینچ
پشتیبانی از 2G GSM:850/900/1800/1900MHz
امکانات: WiFi - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)
قیمت : در حدود 315000 تومان

Dimo 700S


وزن:  350 گرم
ARM Allwinner A10 Cortex A8 1.0Ghz :پردازنده
حافظه داخلی : 4GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7 اینچ
پشتیبانی از 2G GSM:850/900/1800/1900MHz
امکانات: WiFi - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج_HDMI

قیمت : حدود 450000 تومان