WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

"تصویر پشت زمینه ایمیل‌تان" را تغییر دهید

شما می‌توانید با تغییر پشت زمینه‌ تنوعی را در صفحه ایمیل‌تان به وجود آورید.

برای عوض کردن عکس پشت زمینه‌ پس از وارد شدن به حساب ایمیل خود، نشانه‌گر ماوس را به گوشه‌ی پایین سمت چپ صفحه ببرید.

در این محل تصویر کوچکی قرار دارد. با قرار گرفتن نشانه‌گر ماوس بر روی این آیکن، پیش نمایش تعداد زیادی تصویر نمایش داده می‌شود.

حالا روی تصویر دلخواه خود کلیک کنید تا به عنوان تصویر پشت زمینه‌ی ایمیل انتخاب شود.

۷ بازی برای تعطیلات عید + دانلود

بازی‌های رایانه‌ای و گوشی


بازی رایانه ای حسن کچل و راز سیب سرخ + دانلود


بازی جدید و فوق العاده زیبای «حسن کچل و راز سیب سرخ» یکی از دسته بازی هایی است که با آداب و رسوم فرهنگ ایرانی ساخته شده است.
هر چند این بازی گرافیک قابل مقایسه ای با بازی های امروزی و پر حجم ندارد اما به جرات می توان گفت جذابیتش برای ایرانیان بیشتر از آن بازی ها است. محیط بازی کاملا سازگار با فرهگ غنی و اصیل ایرانی است. در این بازی شما در نقش شخصیت مشهور و به یاد ماندنی بازی (حسن کچل) به ماجراجویی می پردازید.






بازی نبرد آذرخش برای رایانه + دانلود

این روزها بازار بازی های داخلی که توسط بازی سازهای مستقل طراحی می شوند گرم استنبرد آذرخش یک بازی رالی ایرانی است که شما باید در آن به رقابت با خودرو های دیگر بپردازید و آن ها را از بین ببرید. این بازی شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. گرافیک بازی هم در حد متوسط است, ولی برای یک بازی مستقل می توان گفت بد نیست و به علت رایگان بودن آن و حجم پایین بازی بهتر است که آن را دانلود کرده و استفاده کنید.





بازی ایرانی و مهیج فروت کرفت برای اندروید + دانلود

در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند.

فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی تولید شده است همچنین این بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد و در دستگاه های مختلف اندرویدی قابل اجراست و به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه ای طراحی شده است که در اتصال های اینترنتی ضعیف مشکلی در بازی کردن پیش نخواهد آمد.


   


| حجم: 36.19 مگابایت | نسخه: 1.2.715 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |


بازی‌های آنلاین


بازی آنلاین ناورد + ثبت نام رایگان

بازی استراتژیک آنلاین ناورد با هدف رقابت با بهترین بازی های دنیا در این سبک و معرفی بازی استراتژیک آنلاین تاریخی با محتوی ایرانی برای ایرانیان ، و زنده کردن تاریخ و افسانه های باستان و توسعه فرهنگ تفریحات سالم و مفید در دنیای اینترنت ، طراحی و پیاده سازی شده است که تمام تاسیساتی که برای بازی کردن نیاز دارید، مرورگر و اینترنتی است که شما را به دنیای ناورد هدایت کند.


وقتی به دنیای ناورد قدم گذاشتید ، آنگاه شما وارد فصلی از تاریخ شده اید که شکست و پیروزی خود را ، خودتان رقم میزنید. شهرتان را میتوانید آباد و ساختمان های خود را بنا کنید و ارتشی از دلیر مردانی را هدایت کنید که بر قلمرو شما می افزایند و شعاع امپراطوری شما را گسترش می دهند. لیک دشمنان همواره در کمین فرصتی هستند تا شما را از پا درآورند و اینجاست که استراتژی و برنامه ریزی شما معنا می یابد و همواره این سوال را از خود بپرسید که آیا توانسته اید پادشاه لایقی برای مردان خود باشید؟


حال شما شهری را در اختیار دارید و باید با برنامه ریزی صحیح شروع به ساخت و ساز کنید.در این راه وزیر در کنار شما خواهد بود و توصیه های لازم را به شما خواهد کرد . بعد از انجام ماموریت های وزیر بی شک شما پادشاهی لایق برای شهرتان خواهید بود.



بازی آنلاین و رایگان جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است، شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصر به فرد نژاد خود را انتخاب نمایید، از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید و 16 یگان مختلف جنگی و محاصره ای را آماده نمایید، 12 یگان ویژه، ساختمان های متنوع، 13 مهارت و ویژگی های بسیار دیگر همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.



در بازی آنلاین کاپفا صاحب باشگاه فوتبال شوید

با عضویت در بازی آنلاین کاپفا و انتخاب نام، لوگو و پیراهن برای تیم خود می‌توانید به دفتر کار خود که همان پنل اصلی سایت می‌باشد راه پیدا کنید. در پنل خود می‌توانید تیم و بازیکنان خود را مشاهده کنید و هر روز به آن‌ها تمرین دهید و قدرتشان را بالا ببرید و یا با سایر تیم‌ها بازی دوستانه یا جام‌های چند جانبه برگزار کنید. در ضمن بعد از چند ساعت لیگ شما ساخته شده و در یک لیگ 8 تیمی قرار خواهید گرفت که با آغاز شنبه هر دو هفته می‌توانید در لیگ و جام حذفی نیز شرکت کنید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی هستید حتما بازی آنلاین کاپفا را امتحان کنید.




یکی از محبوب ترین بازی‌های آنلاین قرون وسطایی جهان

Warpro یکی از محبوب ترین بازی‌های آنلاین قرون وسطایی جهان است، به عنوان یک بازیکن در Warpro امپراطوری خود را ساخته و لشکر عظیمی تربیت کنید و به جنگ با دشمنان رفته و با ارتقاء عمارت جادو جایزه بزرگ وارپرو را تصاحب کنید. Warpro بر روی سرورهای اختصاصی قدرتمند کشور عزیزمان ایران، بدون هیچ تحریمی قرار دارد تا سرعت فوق العاده‌ای را ارائه دهد. در نسخه جدید این بازی امکانات فوق العاده‌ای اضافه شده است.


سرعت وبگردی خود را با یک افزونه کوچک بالا ببرید + دانلود

SpeedyFox  نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم می باشد. 


این نرم افزار ابزار کوچکی برای رفع مشکلات کاهش سرعت مرورگر‌ها تنها با چند کلیک می‌باشد. با اجرای برنامه SpeedyFox سرعت راه اندازی مرورگر شما ۳ برابر سریع تر خواهد شد و انجام عملیات مختلف در رابطه با کوکی ها نیز سریع تر خواهد شد و شما افزایش سرعت مرورگر خود را به وضوح مشاهده خواهید نمود.
 
ویژگی های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:

- افزایش سرعت مرورگر تا ۳ برابر
- افزایش سرعت مشاهده وبسایت ها
- سریع تر کردن عملیات مختلف مرورگر
- ذخیره سازی در اندازه های کوچکتر اطلاعات
- قابل اجرا برای مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم و همچنین اسکایپ و تاندربرد

برای دانلود SpeedyFox 2.0.7 Build 69 روی تصویر زیر کلیک کنید


سین های هفت سین نماد چه چیزهایی هستند؟ + دانلود نرم افزار

یکی پسندیده ترین رسوم در عید نوروز سفره هفت سین است. حتما این سوال در هنگام آماده کردن سفره هفت سین برای شما هم پیش آماده است که چرا هفت سین را سیر، سمنو، سکه، سیب، سرکه، سنجد و سبزه تشکیل می دهد؟ برای یافتن پاسخ سوال خود بهتر است، نرم افزار "نماد هفت سین" را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه Namad Haftsin شما می توانید درمورد هر کدام از سین های هفت سین اطلاعاتی کسب کرده و بدانید که نماد آن ها چیست. با دانستن نماد های هفت سین سفره لذت بخش تری را تجربه کنید. 


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

رفع مشکلات ویندوز ۷ بعد از نصب Internet explorer

با نصب Internet explorer ۱۱ در ویندوز ۷ مشکلاتی برای گجت‌های موجود در ویندوز به وجود می‌آید. 

عدم نمایش درست گجت‌ها بخشی از این مشکلات است. در این ترفند راه حل این مشکل را برای شما بگویم. 

برای حال این مشکل کافیست: 
در فضای خالی دسکتاپ راست کلیک کنید و personalize را انتخاب کنید. 
در پایین سمت چپ پنجرهٔ Personalization بر روی Display کلیک کنید. 
گزینهٔ Smaller را انتخاب کنید و Apply را بزنید. 

اگر شما سایز Medium و یا Large را انتخاب کرده باشید با مشکل عدم نمایش درست گجت‌ها روبرو می‌شوید.

با این روش به احتمال زیاد مشکل نمایش گجت‌ها بر طرف می‌شود، اما اگر همچنان مشکل وجود داشت، از روش زیر استفاده کنید: 
گجتی را که مشکل دارد ببندید. فایل اصلی گجت با فرمت xml را به وسیلهٔ notepad باز کنید. 

عبارت زیر را پیدا کرده و آن را حذف کنید. 
 (auto scale DPI) (! --_loc command_text= «{locked}» —true (/auto scale DPI) 

حتما به خاطر داشته باشید که کل خط را حذف کنید و فضای خالی باقی نگذارید. 
فایل را save کنید و گجت را دوباره باز کنید.

بازی آنلاین و رایگان جنگ خان‌ها نسخه 6.0 + لینک سایت

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید.

در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصر به فرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب کنید و از استراتژی‌های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید. همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.

محبوب‌ترین بازی با اعداد دنیا + دانلود

سودوکو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فکری در دنیا است که از سال ۸۵ نیز توسط یکی از روزنامه‌های کشور به ایران آمد.

 حال با گذشت حدود هشت سال از گذشت ورود سودوکو، نسخه دیجیتالی آن در صفحه اورژانس IT برای دانلود قرار داده می‌شود که با توجه به محبوبیت این بازی برای علاقه‌مندان به بازی‌های فکری لینک دانلود آن در این صفحه فراهم شده است.


آنتی ویروس فارسی، هدیه نورزی کسپرسکی به کاربران ایرانی

توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا، نسخه های جدید محصولات خانگی کسپرسکی با رابط کاربری فارسی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
بنابر این گزارش، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به فارسی سازی محصولات خانگی جدید کسپرسکی گفت: اینترنت سکیوریتی 2014 و آنتی ویروس کسپرسکی 2014 دو محصولی هستند که مطابق معمول سال های قبل فارسی سازی رابط کاربری آن ها پایان یافته و از 19 اسفندماه 92 در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد.


بقایی با اشاره به امکان دریافت نسخه های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی از وب سایت رسمی www.irkaspersky.com  و یا وب سایت های نمایندگان آنلاین تصریح کرد: امسال برای سومین سال است که کاربران ایرانی می‌توانند از نسخه های خانگی محصولات کسپرسکی به زبان فارسی استفاده کنند، ضمن آنکه همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی، امکان به کارگیری رایگان و آزمایشی نسخه های فارسی نیز وجود دارد و کاربران می توانند به مدت یک ماه از کلیه امکانات این  محصولات به طور کامل و به زبان فارسی استفاده نمایند.
مدیرعامل شرکت ایدکو درمورد  جایگزینی نسخه های فارسی با انگلیسی اظهار داشت: کاربران می توانند با دریافت نسخه جدید فارسی، نسبت به نصب آن اقدام نموده و از همان لایسنس قبلی خودشان برای فعال سازی نسخه فارسی استفاده کنند. همچنین کلیه خریداران نسخه های خانگی محصولات کسپرسکی نیز می توانند، با کد فعال سازی یا همان لایسنس که از سایر فروشندگان معتبر دریافت داشته اند، نسبت به نصب و فعال سازی نسخه های فارسی اقدام نمایند.


گفتنی است نسخه های جدید فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی با کلیه نگارش های ویندوز مایکروسافت سازگار بوده و از بیستم اسفند 92 از نشانی http://irkaspersky.com/kaspersky_persian_2014  قابل دریافت و به کارگیری هستند.

حل مشکل نصب ویندوز 8 از طریق فلش دیسک

برای انتقال فایل‌های نصب ویندوز به فلش ابزارهای زیادی مثل win 2 Flash و winsetvp From USB وجود دارد و این برنامه‌ها برای ویندوزهای قبل از 8 به خوبی عمل می‌کنند اما با آمدن ویندوز8، این ابزارها کارآمد شدند و قادر به انتقال تمام فایل‌های نصب ویندوز8 روی فلش نیستند. 

در اینجا به شما روشی را می‌گوییم که بدون مشکل می‌توانید تمام فایل‌های نصب را به فلش دیسک منتقل کنید. 

در ابتدا علت ناکارآمد شدن ابزارهای پیشین را می‌گوییم: 
در فایل‌های نصب ویندوز8 فایلی به نام install.win وجود دارد که حجمی حدود 5 گیگابایت دارد. 
ابزارهای پیشین، فلش را با قالب FAT32 فرمت می‌کردند و از آنجا که FAT32 نمی‌تواند فایل‌های با حجم بیشتر از 4 گیگا بایت را در خود بگنجاند، فایل در install.win بر روی فلش کپی نمی‌شود. 
اما ابزاری که در اینجا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم فلش را با قالب NTFS فرمت می‌کند که می‌تواند فایل‌هایی با حجم 256 ترابایت را در خود جای دهد. 

ابتدا برنامه‌ی Windows 7 USB/DVD Down load Tool را از لینک زیر دانلود کنید 
http:// images 2. Store.microsoft.com/prod/
clustcra/framework/w7udt/1.o/en-us/
windows 7-USB-DVD-Tool.exe

این برنامه توسط شرکت ماکروسافت و رسما برای ویندوز7 ارائه شده است اما برای ویندوز8 نیز به خوبی عمل می‌کند. 

بعد از نصب و اجرای برنامه، با کلیک بر روی Browse، آدرس فایل ISO را که محتوی فایل‌های نصبی ویندوز است را وارد کرده و open را بزنید. 

حالا روی Next‌ کلیک کنید و در صفحه‌ی بعدی روی USB dvice کلیک کنید. 

در صفحه ی بعدی مطمئن شوید که از منوی کشویی، فلش مورد نظر شما انتخاب شده باشد. 
بعد از آن Begin copying را انتخاب کنید تا عملیات انتقال فایل‌ها بر روی فلش آغاز  شود. 

بعد از اتمام عملیات شما یک فلش Bootable دارید که با وصل کردن آن به هر کامپیوتری می‌توانید ویندوز8 را نصب کنید. 

باید توجه داشت که برای بوت شدن کامپیوتر توسط فلش، باید فلش را در تنظیمات BIOS و قسمت boot priority در اولویت اول قرار دهید. 

مادربوردهای قدیمی توانایی بوت از فلش را ندارند همچنین برخی از مادربوردها قادر به بوت فلش‌هایی که در قالب NTFS‌می‌باشند، نیستند. 

شماره معکوس مایکروسافت برای پایان پشتیبانی از ویندوز XP

ویندوز XP‌ شرکت مایکروسافت که در مهر ماه سال ۱۳۸۰ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان شد که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است.

مایکروسافت با انتشار خبری در سایت خود رسما اعلام کرد که ویندوز XP تا تاریخ ۱۹ فروردین ۹۳ پشتیبانی خواهد شد و پس از تاریخ مذکور خرید و فروش و انتشار بسته‌‏های به‌روزرسانی برای این سیستم‏ عامل متوقف خواهد شد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز از ویندوز XP استفاده می‏‌کنید در روزهای آینده بر روی دسکتاپ خود پیامی مبنی بر پایان پشتیبانی از سیستم‏ عامل XP از جانب مایکروسافت را دریافت خواهید کرد. البته کاربران می‏‌توانند برای عدم نمایش این پیام از جانب مایکروسافت آن را غیرفعال کنند.

همچنین مایکروسافت برنامه رایگانی به نام PCmover در اختیار کاربران این سیستم‏ عامل قرار داده تا کاربران به راحتی اطلاعات کنونی خود را به یکی از سیستم‏ عامل‏‌های جدید این شرکت یعنی ویندوز 7, 8 و یا 8.1 انتقال دهند. این برنامه قابلیت سفارشی کردن اطلاعات منتقل شده از سیستم‏ عامل کنونی را به کاربران می‏‌دهد.

پیشتر از این نیز ادوبی اعلام کرده بود که نسخه بعدی فتوشاپ از ویندوز XP پشتیبانی نخواهد کرد گویا شرکت‌ها کم کم با این یار پایدار قدیمی در حال وداع هستند و از پشتیبانی آن سر باز می‌زنند. دلایلی همچون قدیمی بودن سیستم‌‎های ویندوز XP یا هزینه زیاد برای بهینه‌سازی نرم‌افزارها، موجب این اتفاق شده است.

خریداران به کدام لپ تاپ ها بیشتر علاقه دارند؟

اکثر کاربران کامپیوتر نسبت به داشتن یک لپ‌تاپ به جای PC علاقه نشان می‌دهند و از شخصی بودن این وسیله که همیشه می‌تواند آنها را همراهی کند، لذت می‌برند.در این میان برخی از کاربران براساس سلیقه خود به طراحی لپ‌تاپ‌ها و رنگ‌های آنها اهمیت فراوانی می‌دهند و برخی دیگر به برند آن توجه دارند. اما کنار این دسته از کاربران افرادی هستند که تنها براساس کارآیی لپ‌تاپ و مناسب بودن قیمت آن به خرید می‌پردازند و اهمیت چندانی به شکل ظاهری و یا برند آن نمی‌دهند.
اصلی‌ترین مولفه در انتخاب لپ‌تاپ از سوی هر فرد باید تعیین شود که اساس آن نیازسنجی است و کاربر باید با توجه به اینکه کامپیوتر را برای چه کاربردی می‌خواهد، اقدام به خرید دستگاهی متناسب با نیازش کند.
  دومین مولفه در خرید لپ‌تاپ کیفیت خدمات است می توان گفت خدمات پس از فروش مساله‌ای مهم است که باید مورد توجه خریداران باشد.  
برند لپ‌تاپ نیز مولفه سومی است که می‌توان در هنگام خرید به آن توجه کرد و کارشناسان معتقدند اعتبار شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ می‌‌تواند ایجاد اعتماد بیشتری برای خریدار کند.
در این روزهای آخر سال بازار کامپیوتر هم ،دچار تب و تاب شده ما در اینجا لیستی از لپ تاپ هایی که خریداران نسبت به انتخاب آنها بیشتر علاقه نشان داده اند را در اختیارتان قرار داده ایم تا انتخاب خود را با سایر خریداران محک بزنید.

برند- مدل

قیمت(تومان)

گارانتی

Asus

Asus-Nseries-N550JV-i7-8-1T-4G-Win8-Touch

3.900.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Nseries-N550JV-i7-8-1T-2G-Win8

3.380.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Nseries-N56VV-i7-8-1T-2G

3.290.000

آوات+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550LC-i7-6-1T-2G

2.550.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550LC-i5-6-1T-2G-مشکی

2.200.000

2 سال الماس +طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550LC-i5-4-750-2G-سفید

2.020.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550LC-i5-4-750-2G-مشکی

1.970.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo

Lenovo-Essential-G510-i7-8-1T-4G

2.560.000

2 سال سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-ideapad-Z510-i7-6-1T-2G

3.360.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-ideapad-Z510-i7-6-1T-2G

3.330.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i7-6-1T-2G

2.150.000

2 سال سازگار + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i7-8-1T-2G

2.170.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-ideapad-Z510-i5-6-1T-2G

2.030.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-ideapad-Z510-i5-6-1T-2G

1.970.000

پارییز+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i5-6-1T-2G

1.820.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i5-6-1T-2G

1.760.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i5-4-500-2G

1.670.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i5-4-500-1G

1.560.000

الماس +طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i3-4-500-2G

1.450.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G510-i3-4-500-1G

1.390.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Sony

SONY-VAIO-SVF-15-A18-PLUS-i7-12-1T-2G-Touch-Win8-BLRW

4,480,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-VAIO-SVF-15-A18-CXB-i7-12-1T-2G-Touch-Win8

4,180,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-VAIO-SVF-15-A17-CL-i7-8-1T-1G-Win8-Touch-BLURAY

3,840,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-VAIO-SVF-15-A17-CLB-i7-8-1T-1G-Win8-Touch

3,740,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-Vaio-SVF-15-31-GSG-i7-4-1T-2G-Win8

3,350,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-VAIO-SVF-15-2190-i7-4-500-2G-Win8

3,120,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-Vaio-SVF-15-215-CL-i5-6-750-1G-Win8-Touch

3,120,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-Vaio-SVF-15-415-CD-A10-8-1T-1G-Touch-Win8

2,550,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

SONY-Vaio-SVF-15-213-SA-i3-4-500-1GB-Win8

2,200,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer

Acer-Aspire-V3-571G-i7-8-1T-2G

2.440.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-V3-571G-i5-6-1T-2G

1.970.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i5-6-1T-2G

1.760.000

گریین + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i5-4-500-2G

1.650.000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i5-4-500-1G

1.560.000

الماس +طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i3-4-500-1G

1.360.000

الماس +طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Dell

DELL-Inspiron-5537-i7-4-500-2G

2.210.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

DELL-Inspiron-5537-i5-6-1T-2GB

1.900.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Dell-Inspiron-3521-i5-4-1T-2G

1.870.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

hp

HP-ProBook-450-i5-4-750-2G

1.920.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

HP-ProBook-4540-i5-4-750-2G

1.920.000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Apple

Apple-MacBookPro-series-MD102-i7-8-750-Mac

4,280,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Apple-MacBookPro-series-MD101-i5-4-500-Mac

3,450,000

طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بازیابی کنید + دانلود

Amigabit Data Recovery Enterprise یکی از بهترین گزینه ها بازیابی اطلاعات از دست رفته تنها با چند کلیک می‌باشد.با کمک این نرم افزار با خیال راحت تمام فایلهایی را که در هر وضعیتی اعم از فایلهای حذف شده ، درایو فرمت شده ، پارتیشن حذف شده ، فایلهای غیر قابل دسترس و... می‌توانید بازیابی کنید.


قبل از اسکن هارد سیستم شما نرم افزار این امکان را به شما می دهد که نوع اطلاعاتی که می‌خواهید آنها را بازیابی کنید به طور مثال فیلم ، موزیک ، عکس ، اسناد و .... را انتخاب و نرم افزار بر اساس انتخاب شما هارد سیستم را اسکن کند.

 فایلهایی که به صورت تصادفی حذف کردید و یا از داخل سطل زباله ویندوز حذف کردید را به کمک این نرم افزار سریعا میتوانید بازگردانی کنید.

Amigabit Data Recovery قادر است در 3 مرحله انتخاب نوع فرمت ،اسکن و بازیابی ؛ اطلاعات هارد دیسک ، حافظه فلش ، کارتهای SD ، دوربینهای دیجیتال و... را بازیابی کند و قبل از بازیابی نهایی پیش نمایشی از آنچه می‌خواهید بازگردانی کنید مشاهده کنید.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید

راهی ساده برای اضافه کردن video به منوی start

در ویندوز ۷، پوشه‌های Documents، Music Picture جهت دسترسی سریع در منوی start قرار دارد. 

این در حالی است که از پوشه video خبری نیست. اگر شما با این پوشه زیاد سرو کار دارید می‌توانید برای اضافه کردن آن به منوی start به روش زیر عمل کنید: بر روی منوی start کلیک راست کرده و Propertis را انتخاب کنید. 

در پنجره باز شده به تب Start menu رفته و بر روی دکمه Customize کلیک کنید. 

حالا در پنجره Start menu Customize در پایین‌ترین قسمت، گزینه video را بر روی Display az a Link تنظیم و سپس Ok نمایید. 

از این به بعد با کلیک بر روی منوی start و باز شدن آن، پوشه video را خواهید دید. 


هشدار جدی، حملات جدید دی داس در راه است!

یک سرویس میزبانی وب اعلام کرد که به تازگی مورد حمله یک نوع از حملات D DOS قرار گرفته است که در نوع خود بی‌همتا بوده است. 

حملات D DOS حملاتی هستند که با تعداد زیادی درخواست سرور میزبان را اصطلاحاً پایین می‌کشند. 
اما این حمله متفاوت از دیگر حمله‌ها محسوب می‌شود هم از لحاظ نوع جمله و هم از لحاظ حجم حمله در نوع خود بی‌نظیر است. 

قربانی این حمله اعلام کرده است که حجم حمله بالای ۱۰۰ گیگابایت در ثانیه بوده است که مطمئنا همچین روزی را آرزوی ندیدنش را داشته باشید. 

مسئولیت این حمله را کسی هنوز بر دوش نگرفته است اما کار‌شناسان درپی نحوه مقابله با آن هستند. 

باریک‌ترین تبلت هفت اینچی دنیا رونمایی شد + عکس و مشخصات

شرکت هواوی کار خود را در MWC 2014 رونمایی از باریک‌ترین تبلت 7 اینچی دنیا آغاز کرد.این تبلت که MediaPad X1 نام گرفته ضخامتی معادل 7.18 میلی‌متر دارد.رزولوشن نمایشگر این تبلت 1200 در 1920 بوده و قیمت آن 399 یورو می باشد.همچنین پردازشگر چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی به همراه باتری 5000 میلی آمپری روی این تبلت نصب شده اند.


اما بازهم از هواوی بشنوید،این شرکت از یک تلفن همراه و تبلت به همراه ساعت هوشمند خود رونمایی کرد.تلفن همراه Ascend G6 که با نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه سازگاری دارد دارای نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 می باشد.در قلب این تلفن همراه پردازشگر 1.2 مگاهرتزی چهار هسته ای قرار گرفته و دو دوربین 5 و 8 مگاپیکسلی روی آن نصب شده اند.قیمت  این محصول که Ascend  G6 نام گرفته 250 یورو است.


اما دومین تبلت هواوی MediaPad M1 نام گرفته و دارای نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 می‌باشد.روی این تبلت باتری 4800 میلی‌آمپری نصب شده است.این تبلت 299 یورو قیمت دارد.


ساعت هوشمند،چهارمین محصول هواوی است که در کنگره بین المللی موبایل می توان آن را مشاهده کرد.این ساعت 99 یورو قیمت دارد.

محصولات جدید هواوی تا ماه میلادی "می" وارد بازار می شوند.

جمجمه طلایی را بدست بیاورید + دانلود بازی

این بار شرکت سازنده بازی های کامپیوتری bigfishgames سری جدیدی از بازی های لوکسور با نام Zuma Deluxe را به بازار عرضه نموده است. آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما برای انتخاب مسیر درست می باشد طوری که اگر با سرعت عمل و انتخاب مسیر مناسب جهت پرتاپ توپ های رنگی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی قادر به اتمام هر مرحله از بازی می باشید ولی اگر کمی تامل و داشته یا توپ را به مسیر مناسب هدایت نکنید آنجاست که با پیشروی توپ ها و رسیدن به سیاه چاله کذایی فرصت شما به پایان رسیده و آن مرحله از بازی را دوباره باید تکرار نمایید. البته غیر از موارد بالا گرافیک مناسب بازی بعلاوه صدای جالب موجود در قسمت های مختلف بازی نیز از عوامل محبوبیت این بازی می باشد. البته این بازی دارای مراحل زیادی بوده و نیز در نوع انجام بازی نیز شما انتخاب هایی چند گانه داشته که بسته به مهارت خود می توانید مراحا حرفه بازی را دنبال کنید و به طور کلی این بازی یک بازی ساده جهت بازی نمودن و یک بازی بسیار سخت جهت ادامه و رسیدن به مراحال بالاتر می باشد.




دقت و تمرکز بالا و سرعت عمل شما در این بازی سرنوشت ساز خواهد بود چرا که انتخاب مسیر پرتاب و هدایت توپ ها برای جلوگیری از ورودتان به سیاه چال به تیزبینی شما بستگی دارد. با قرار دادن سه توپ رنگی در کنار هم و انفجار آن ها از نزدیک شدن به غار سیاه جلوگیری کنید.


مشخصات:

حجم فایل: 9.61 مگابایت

سیستم عامل: Windows XP, 7, 8



آیا می دانستید گوگل علاوه بر یک موتور جستجوی کامل قابلیت های جالب دیگری هم دارد ؟

اکثر افراد فکر می کنند این سایت فقط می تواند جواب جستجو های آنها را بدهد اما باید بدانید که این سایت می تواند علاوه بر یک موتور جستجو ، یک مبدل ، یک ماشین حساب ، یک پیش بین وضعیت آب و هوا و بسیاری دیگر باشد .

 به کمک لیستی از جستجو هایی که افراد در سایت گوگل کرده اند می توان به دیگر ابعاد این سایت پی برد . با ما همراه باشید تا با هم به ادامه ی بررسی این لیست بپردازیم .  ادامه مطلب ...