WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

خوبان همه جمع اند در Galaxy S5 + آخرین اطلاعات فاش شده

سریال تولید تلفن همراه کهکشانی اس 5 در اینترنت منتشر شد و اسکرین شات های نمایشگر آن ویژگی های این محصول را فاش ساختند.

بر اساس این تصاویر،گلکسی ای 5 دارای نمایشگر 2K است.رزولوشن این نمایشگر 1440 در 2560 پیکسل بوده و کیفیت آن از نمایشگر های فول اچ دی بسیار بالا تر می باشد.

همچنین تصاویر نشان می دهد که پردازنده به کار رفته در مدل اولیه برخلاف خبرهای قبلی که آن را پردازنده ای 64 بیتی اعلام کرده بودند،اسنپدراگون 800 چهار هسته ای است.البته این مدل از پردازنده اسنپدراگون 800 از تمام مدل های پیشین سریع تر بوده و سرعت آن 2.5 گیگاهرتز است.


همچنین ظرفیت رم کهکشانی اس 5 ،سه گیگابایت اعلام شده و دوربین به کار رفته در آن 16 مگاپیکسلی است.این محصول با سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت کار می کند.

البته این خبرها توسط سازنده هنوز تایید یا تکذیب نشده اند.نظر شما در مورد "کهکشانی اس 5" چیست؟

تبلت جدید فقط با قیمت 45 دلار + عکس

پیش از این تبلت هندی Aakash 2 با قیمت 40 دلار معرفی شده بود اما کشورهای غربی از ورود آن به جلوگیری می کردند تا اینکه این شرکت مدل جدید تبلت ارزان خود را با نام تازه عرضه کرده و آن را روانه اروپا ساخته است.


تبلت های هفت اینچی ارزان این شرکت در مدل عادی که از شبکه های نسل سوم هم پشتیبانی می کند تولید می شود.مدلی که از سیمکارت پشتیبانی می کند دارای پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی دو هسته ای و حافظه هشت گیگابایتی است.دوربین این تبلت نیز 2 مگاپیکسلی است.

همچنین مدل دیگر این تبلت ها که از سیمکارت پشتیبانی نمی کند 45 دلار قیمت دارد.این تبلت دارای پردازشگر یک گیگاهرتزی می باشد و ظرفیت حافظه داخلی آن چهار گیگابایت اعلام شده است.

نسخه بروز شده ماه دسامبر Windows 7 + دانلود

Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.



رمز فایل ها : soft98.ir


توضیحات :
  • این ویندوز از آخرین نسخه ویندوز 7 اورجینال تهیه شده و تنها آپدیت ها به آن اضافه شد و تغییری دیگری در ویندوز صورت نگرفته است. 
  • این نسخه هنگام نصب دارای 3 گزینه نصب معمولی و OEM-Activated ( مخصوص لپ تاپ ) و Pre-Activated ( فعال شده ) میباشد .
  • به همراه IE 11 و USB 3
  • داخل فایل iso فولدر Net451 نرم افزار Net. نسخه 4.5.1 جهت نصب موجود است. 
  • آپدیت شده تا 10 دسامبر 2013 - 19 آذر 92

تبلت هایی که جایگزین لپ تاپ می شوند + معرفی و عکس

اگر قصد خرید یک تبلت خوب دارید و از نظر بودجه هم محدودیت ندارید، بهتر است در همان ابتدا، قید تبلت‌‌های کم کیفیت ارزان قیمت هفت اینچی را بزنید، زیرا هر چقدر خوب و با کیفیت باشند، نمی‌توانند جایگزین لپ‌تاپ شوند اما با صرف بودجه‌ای حدود یک میلیون و 800 هزار تا دو میلیون و 300 هزار تومان بدون شک می‌توانید صاحب وسیله‌ای شوید که می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ باشد. تبلت‌‌هایی که قصد معرفی و مقایسه‌شان را داریم، جزو بهترین رایانه‌‌های لوحه‌ای بازار هستند. حتی بعضی از آنها به حدی خوب است که ممکن است پس از استفاده از آنها دیگر نتوانید با لپ‌تاپ‌‌های کلاسیک کار کنید.
Sony Xperia Z


همه تبلت‌‌های مورد مقایسه در اینجا جدید است و بیش از چند ماه از عمرشان نگذشته اما رایانه لوحه‌ای Sony Xperia Tablet Z از محبوبیت بیشتری برخوردار است. البته قیمت آن شاید تا چند ماه آینده تغییراتی داشته باشد. این تبلت یک صفحه‌نمایش کیفیت بالای10.1 اینچی دارد که از نوع براویا با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی فول اچ دی است.

علاوه بر این از یک درگاه کارتخوان میکرو SD،‌ یک درگاه اتصال میکرو USB و خروجی تلویزیون MHL استفاده می‌کند. کیفیت دوربین‌‌های آن واقعا تاثیرگذار است. هر دو دوربین پشتی 8.1  و رویی 2‌/‌2 مگاپیکسلی کیفیتی بالاتر از دوربین‌ تبلت‌‌های معمولی دیگر دارند. حالا که قیمت آن پایین آمده و سخت‌افزار آن نیز توان رقابت با مدل‌‌های جدید آیپد شرکت اپل را ندارد، می‌توان گفت از توانایی رقابت خوبی با تبلت‌های هم ردیف خود برخوردار است. عاملی که موجب برتری گجت‌‌های اندرویدی نسبت به آی.او.اس شده این است که ارزان‌تر از گجت‌‌های اپل هستند. البته اکسپریا Z ابتدای کار از این ویژگی برخوردار نبود.

نقطه ضعف کم بودن فضای ذخیره داده آن ـ که 16 گیگابایت است ـ با گزینه امکان گسترش این فضا جبران شده است. با توجه به وزن سبک 495 گرمی آن که نسبت به بیشتر مدل‌‌های ده اینچی دیگر امتیازی برای آن محسوب می‌شود، ظاهری عالی دارد. با این‌که چند ماهی از به بازار آمدن آن گذشته است، هنگامی که در کنار یک تلویزیون یا تلفن‌همراه سونی قرار گیرد، به علت بهره بردن از قابلیت‌‌های اضافی و اتصال‌پذیری (مانند کنترل تلویزیون و تبلت از طریق گجت همنام دیگر) بهترین تبلت است. با آن که سخت‌افزار آن به‌روزترین و جدیدترین‌‌های بازار نیست، اما از کارایی خوبی برخوردار است و قیمت حدود یک میلیون و 800 هزار تومانی آن برای یک تبلت خوب ده اینچی قابل قبول است.



Nexus 10

 

گرچه به بازار آمدن تبلت جدید Google Nexus 10  رسما اعلام نشده، اما پس از گذشت یک‌سال از عرضه نکسوس 10 اصلی ممکن است هر لحظه این مدل جدید نیز راهی بازار شود. بیشتر اطلاعاتی که ما از مشخصات آن داریم از طریق فروشگاه برنامک گوگل پلی به دست آورده‌ایم. برخلاف نکسوس 7 گوگل که شرکت ایسوس تولید کرده، تبلت نکسوس 10 را شرکت سامسونگ برای گوگل ساخته است. به طور قطع این دو مدل تفاوت‌‌های زیادی دارند. نکسوس 10 جدید اولین گجت اندرویدی بازار است که بر بستر سیستم‌عامل (OS) اندروید 4‌/‌4 ‌ـ که پیشتر اسم رمز آن کیت‌کت بوده است ـ می‌تازد.

با آن که اعلام شده نکسوس 7 قابلیت ارتقا به اندروید کیت‌کت را دارد، نکسوس 10 برای کسانی ساخته شده که جدیدترین اندروید و نرم‌افزارهای آن را می‌خواهند. نکسوس 10 فعلی از صفحه‌نمایش ده اینچی با تفکیک‌پذیری بالا (حتی بیشتر از رزولوشن صفحه‌نمایش رتینای آیپد اپل) بهره برده و رزولوشن آن 2560 در 1600 پیکسل است.

انتظار داریم نکسوس 10 جدید پردازنده‌ای از نوع اسنپ دراگون 800 را به عنوان قلب تپنده در سینه داشته باشد، از 32 گیگابایت فضای ذخیره داده بهره برده و به صورتی غیرقابل باور، سه گیگابایت حافظه رم داشته باشد. این تبلت 58 گرم از آیپد ایر سنگین‌تر و قاب دور و باتری آن بزرگ‌تر است. قیمت تقریبی جهانی آن حداقل 349 یورو است و با وجود مزایای زیاد، بهترین تبلت بازار نیست.

 


Surface 2


مایکروسافت با ارائه تبلت Surface 2 خود تلاش کرده است بازار تبلت‌ها را قبضه کند، اما متاسفانه تمام تلاش‌‌های این شرکت، بی‌اثر بوده است. تبلت سورفیس 2 جایگزینی برای سورفیس RT اصلی مایکروسافت است. اندازه صفحه‌نمایش این تبلت 10.6 با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و مترادف کلمه نه‌چندان جالب در زبان تبلت‌‌های ده اینچی است.

 فضای ذخیره داده 32 گیگابایتی و پایه کشویی را می‌توان از مزایای آن به حساب آورد. از مزایای دیگر آن می‌توان درگاه کارتخوان میکرو اس دی و 200 گیگابایت فضای ذخیره ابری اسکای درایو و همچنین دسترسی به برنامک‌‌های Microsoft Office cloud برشمرد. اگر شما در پی خرید یک تبلت برای انجام کارهای جدی دفتری باشید، سورفیس 2 عالی است. همچنین از درگاه اتصال اندازه کامل USB 3.0 بهره می‌برد که در دنیای تبلت‌ها بی‌نظیر است.

 

مشکل کار این تبلت آنجاست که مایکروسافت آن را به عنوان یک جایگزین لپ‌تاپ و نه یک تبلت در نظر گرفته و آن را بر این اساس قیمت‌گذاری کرده که تصوری کاملا اشتباه است. RT فاقد قابلیت انجام همه وظایف ریموت (کنترل از راه دور) رایانه‌ای بوده و کمبود مطلق برنامک‌‌های آن به معنای نداشتن حق انتخاب شما در مقایسه با حق انتخاب بی نهایت کاربران iOS اپل و اندروید است. Surface 2 توان رقابت با آیپد ایر را ندارد و اگر شایعات درباره سخت‌افزار نکسوس 10 حقیقت داشته باشد، حتی امکان دارد اوضاع برای آن در بازار از این که هست بدتر شود. شما با خرید Surface 2 سخت‌افزار خوبی دریافت می‌کنید، اما تا وقتی نرم‌افزار برای آن به اندازه کافی وجود نداشته باشد، ارزش هزینه پنج میلیون و 400 هزار تومان را ندارد.

 


iPad Air
 

با در نظر گرفتن اختلاف قیمت نه‌چندان زیاد، آیپد مینی قدیمی با آیپد مینی با صفحه‌نمایش رتینا و آیپد ایر16 گیگابایتی، عقلانی نیست شخصی پول بالای آیپد قدیمی بدهد. آیپد ایر دارد موفقیت‌‌های آیپد 2 را به همان شکل تکرار می‌کند. البته آیپد 3 و 4 نیز بهینه سازی‌‌های مکرری ارائه کرده‌اند، اما نتوانستند مانند آیپد 2 ـ‌ که همه عوامل را بدرستی کنار هم گردآورده بود ـ بدرخشند.

 این تبلت از 16 تا 128 گیگابایت در دسترس است. با پردازنده 64 بیتی کارایی آن عالی است و عملکردی فوق‌العاده روان و سرعتی قابل توجه ارائه می‌کند که برخورداری حداکثر بهره از iOS 7 و قدرت رایانشی عالی را میسر می‌کند. صفحه‌نمایش 9.7 اینچی رتینای با رزولوشن (2048 در 1536 پیکسلی) آن مشابه آیپد 4 است.

دور قابش ظریف‌تر شده و با وزن 469 گرم، به‌عنوان یک تبلت 10 اینچی در مقایسه با آیپد 4 با وزن 662 گرم و آیپد 1 با وزن 680 گرمی، کاربردش از همه راحت‌تر است. تنها عیبی که دارد این است که با ساختار عالی و قیمت گرانی که دارد (با توجه به ظرفیت فضای ذخیره از حدود یک میلیون و 900 هزار تا دو میلیون و 300 هزار) بدون استفاده از پوشش محافظ smart cover کامل به نظر نمی‌رسد.

تلفن های همراهی که هرگز ندیده اید + عکس

در ادامه می توانید فهرست پنج تلفن همراه عجیب و غریب دنیا را ببینید.


تلفن همراه بازیگوش!


گم کردن یک تلفن همراه کار چندان سختی نیست.مخصوصا اینکه خود موبایل بخواهد شما آن را گم کنید.!
Chamelephone نام تلفن همراه تمام لمسی است که می تواند رنگ خود را تغییر دهد و به رنگ سطحی که روی آن قرار گرفته در آید و در آن صورت پیدا کردن آن کاری دشوار خواهد بود.



تلفن ساخته شده از علف های هرز!


موبایل ها هم باید به سمت طبیعی شدن بروند.یک طراح غربی در نظر دارد تا با استفاده از علف های هرز تلفن همراه بسازد.هر چند این ایده هنوز محقق نشده اما تلفن همراه این شخص بسیار شکننده است و با یک ضربه کوچک می شکند.
پس فراموش نکنید اگر روزی توانستید این تلفن همراه را بخرید بسیار مراقب آن باشید.!


موبایلی که نوشابه دوست دارد!


شرکت فنلاندی نوکیا همواره به دنیال ایده های جدید و جذاب است.یکی از پروژه های مخفیانه این شرکت تولید اسمارت فون جدیدی می باشد که به جای برق با سدیم درون نوشابه شارژ می شود.

این موبایل شبیه یک لوله آزمایش است و کافیست تا درون آن نوشابه بریزید و تماس بگیرید!


تلفن همراه یا دستبند زینتی!


یکی دیگر از تلفن های همراه عجیب و غریب،این محصول است که تصویر آن را مشاده کردید.این موبایل شبیه یک دستبند زینتی با طراحی منحصر بفرد بوده و کاملا انعطاف پذیر است.

با استفاده از این تلفن همراه دیگر نگران جا ماندن موبایل خود نباشید.


کوچک با نمایشگر بزرگ!


هرچند رویای ساخت تلفن همراه با نمایشگر منعطف به حقیقت پیوسته،اما شاید بتوان از این صفحات منعطف برای ساخت یک اسمارت فون کوچک با نمایشگر بزرگ استفاده کرد.
این تلفن همراه دارای بدنه باریک و کوچک است و نمایشگر آن جمع می شود و فضایی را اشغال نمی کند و فقط هنگام کار از بدنه خارج می شود.


فراموش نکنید که این موبایل ها هنوز ساخته نشده اند و صرفا ایده طراحی آن فاش شده و در آینده ای نه چندان دور شاید بتوانیم آن ها را ببینیم.

نظر شما چیست؟

قیمت روز گوشی های همراه + عکس و مشخصات


در اینجا لیستی از گوشی های موجود در بازار را با ذکر گارانتی و مشخصات در اختیار شما قرار داده ایم تا از این روند باخبر باشید.

برای مشاهده عکس و مشخصات بر روی نام هر محصول کلیک کنید.




گارانتی

قیمت ( تومان )

برند مدل

SAMSUNG

طلایی شرکت لوتوس

1,555,000

Samsung-Galaxy-S4-16G-"5-سفید

طلایی شرکت لوتوس

1,649,000

-مشکیSamsung-Galaxy-S4-16G-"5

سامتل+ طلایی شرکت لوتوس

1,439,000

Samsung-Galaxy-Note1-N7000-16G-"5.3

طلایی شرکت لوتوس

1,379,000

Samsung-Galaxy-Note2-N7100-Quad-16G-5.5 inch مشکی

طلایی شرکت لوتوس

1,369,000

Samsung-Galaxy-Note2-N7100-16G-"5.5

طلایی شرکت لوتوس

1,099,000

Samsung-Galaxy-S3-16G-"4.8

سامتل+ طلایی شرکت لوتوس

1,275,000

Samsung-Galaxy-S3-Quad-16G-4.8 inch سفید

هماهنگ + بیمه ایران+ طلایی شرکت لوتوس

1,199,000

Samsung-Galaxy-Mega-8G-"5.8-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

1,149,000

Samsung-Galaxy-S3-16G-"4.8

طلایی شرکت لوتوس

1,100,000

Samsung-Galaxy-S4-Mini-8G-"4.3-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

799,000

Samsung-Galaxy-Win-8G-"4.7-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

669,000

Samsung-Galaxy-Core-8G-"4.3-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

619,000

Samsung-galaxy-S-Advance-8G-"4

طلایی شرکت لوتوس

619,000

Samsung-galaxy-S-Advance-8G-"4

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

629,000

Samsung-Galaxy-Wonder-2G-"3.7

همراه سرویس+ طلایی شرکت لوتوس

569,000

Samsung-Galaxy-Ace-3G-"3.5-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

625,000

Samsung-Galaxy-Ace2-4G-"3.8

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

519,000

Samsung-Galaxy-Music-4G-2Sim-3 inch

طلایی شرکت لوتوس

450,000

Samsung-Galaxy-Ace-158MB-"3.5

طلایی شرکت لوتوس

549,000

Samsung-galaxy-S-S7562-4G-"4-2Sim

همراه سرویس +طلایی شرکت لوتوس

409,000

Samsung-Galaxy-Y-S6102-160MB-"3.14-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

399,000

Samsung-Galaxy-Gio-158MB-3.2 inch

طلایی شرکت لوتوس

380,000

Samsung-Galaxy-Young-S6312-4G-"3.27-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

299,000

Samsung-S5610-108MB-"2.4

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

289,000

Samsung-Galaxy-Star-S5282-4G-"3.0-2Sim

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

259,000

Samsung-Star3-S5222-"2.4-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

315,000

Samsung-Galaxy-Pocket-4G-"3

طلایی شرکت لوتوس

149,000

Samsung-Metro-E2202-"1.8

طلایی شرکت لوتوس

85,000

Samsung-E1080-"1.43

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

75,000

Samsung-E1200-"1.52

SONY

آریان+ طلایی شرکت لوتوس

2,130,000

Sony-Xperia-ZL-16G-"5

طلایی شرکت لوتوس

1,989,000

Sony-Xperia-ZL-16G-"5

آریان+ طلایی شرکت لوتوس

1,850,000

Sony-Xperia-Z-Ultra-16G-"6.4

طلایی شرکت لوتوس

1,769,000

Sony-Xperia-Z-Ultra-16G-"6.4

طلایی شرکت لوتوس

1,289,000

Sony-Xperia-Z-Quad-16G-5 inch

آریان+ طلایی شرکت لوتوس

1299,000

Sony-Xperia-ZR-8G-"4.5

طلایی شرکت لوتوس

945,000

Sony-Xperia-TX-16G-"4.55

طلایی شرکت لوتوس

1,009,000

Sony-Xperia-Ion-HSPA-13.2G-4.55 inch

آرین +طلایی شرکت لوتوس

1,215,000

Sony-Xperia-TX- 16G-4.55 inch-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

849,000

Sony-Xperia-Acro-S-16G-"4.3

طلایی شرکت لوتوس

899,000

Sony-Xperia-SL-32G-"4.3

طلایی شرکت لوتوس

865,000

Sony-Xperia-V-8G-4.3 inch

طلایی شرکت لوتوس

779,000

Sony-Xperia-P-16G-4 inch

آریان+ طلایی شرکت لوتوس

659,000

Sony-Xperia-Go-8G-"3.5

طلایی شرکت لوتوس

619,000

Sony-Xperia-M-4G-"4

کامتل + طلایی شرکت لوتوس

629,000

Sony-Xperia-Neo-L-1G-"4

طلایی شرکت لوتوس

619,000

Sony-Xperia-Go-8G-3.5 inch

طلایی شرکت لوتوس

535,000

Sony-Xperia-J-4G-4 inch

طلایی شرکت لوتوس

559,000

Sony-Xperia-Neo-L-1G-"4

طلایی شرکت لوتوس

519,000

Sony-Xperia-U-8G-3.5 inch

طلایی شرکت لوتوس

470,000

Sony-Xperia-Miro-Single-4G-3.5 inch

APPLE

طلایی شرکت لوتوس

2,980,000

Apple-iPhone5s-64G-"4.0- خاکستری

طلایی شرکت لوتوس

2,880,000

Apple-iPhone5s-64G-"4.0- نقره ای

طلایی شرکت لوتوس

2,600,000

Apple-iPhone5s-32G-"4.0- طلایی

طلایی شرکت لوتوس

2,590,000

Apple-iPhone5s-32G-"4.0- خاکستری

طلایی شرکت لوتوس

2,300,000

Apple-iPhone5s-16G-"4.0- طلایی

طلایی شرکت لوتوس

2,290,000

Apple-iPhone5s-16G-"4.0- نقره ای

طلایی شرکت لوتوس

2,245,000

Apple-iPhone5s-16G-"4.0- خاکستری

طلایی شرکت لوتوس

1,770,000

Apple-iPhone5c-16G-"4.0-گوشی آیفون

HUAWEI

مایکروتل+ طلایی شرکت لوتوس

1,055,000

Huawei-Ascend-Mate-8G-"6.1

طلایی شرکت لوتوس

539,000

Huawei-ascend-G510-4G-"4.5

HTC

طلایی شرکت لوتوس

1,429,000

HTC-One-X-Plus-32G-"4.7

طلایی شرکت لوتوس

970,000

HTC-Desire-600-8G-"4.5-2SIM

طلایی شرکت لوتوس

939,000

HTC-One-S-16G-"4.3

آریان+ طلایی شرکت لوتوس

845,000

HTC-Desire-SV-4G-"3.5

طلایی شرکت لوتوس

839,000

HTC-One-SV-8G-"4.3-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

735,000

HTC-Desire-SV-4G-"3.5

طلایی شرکت لوتوس

719,000

HTC-Amaze-16G-"4.3

طلایی شرکت لوتوس

649,000

HTC-Desire-X-4G-"4-2Sim

طلایی شرکت لوتوس

550,000

HTC-Desire-X-4G-"4

طلایی شرکت لوتوس

569,000

HTC-One-V-4G-3.7 inch

طلایی شرکت لوتوس

480,000

HTC-Desire-200-4G-"3.5

طلایی شرکت لوتوس

480,000

HTC-WindowsPhone-8S-4G-"4

طلایی شرکت لوتوس

309,000

HTC-Explorer-90M-"3.2

LG

یاس+ طلایی شرکت لوتوس

1,859,000

LG-G2-16G-"5.2

مادیران+ طلایی شرکت لوتوس

1,359,000

LG Optimus-G-E975-16G-4.7 inch

مادیران+ طلایی شرکت لوتوس

1125,000

LG Nexus4-E960-16G-4.7 inch

مادیران+ طلایی شرکت لوتوس

339,000

LG Optimus-L3-E405-1G-"4.8-2Sim

مادیران+ طلایی شرکت لوتوس

240,000

LG-Cookie-Smart-T375-150MB-"3.2-2Sim

مادیران+ طلایی شرکت لوتوس

255,000

LG C199-78.4MB-"2.3-2Sim

NOKIA

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

1065,000

Nokia Lumia-920-32G-"4.5

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

910,000

Nokia Lumia-820-8G-"4.3

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

799,000

Nokia Lumia-720-8G-"4.3

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

570,000

Nokia Lumia-620-8G-"3.8

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

470,000

Nokia Lumia-520-8G-"4.0

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

299,000

Nokia 302-100M-"2.4

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

297,000

Nokia 301-256M-"2.4

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

275,000

Nokia-Asha-501-128M-"3

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

230,000

Nokia 210-64M-"2.4

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

235,000

Nokia C2-01-"2

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

209,000

Nokia 206-"2.4

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

159,000

Nokia 112-"1.8

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

145,000

Nokia 110-"1.8

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

109,000

Nokia 1280-"1.36

ایرانوکیا+ طلایی شرکت لوتوس

93,000

Nokia 105-1.45"

Sony Ericsson

طلایی شرکت لوتوس

440,000

SonyEricsson-Xperia-X8-128MB-"3

کاربردهای متفاوت غلتک موشواره

‌ بستن سریع تب‌ها و همچنین باز نمودن لینک‌ها در یک تب جدید از کاربردهای متفاوت غلتک موشواره هستند. 

برای باز نمودن یک لینک در تب جدید به جای راست کلیک بر روی لینک و انتخاب گزینهٔ Open link in new tab کافی است توسط غلتک روی لینک موردنظر کلیک کنید. خواهید دید که لینک در تب جدید باز می‌شود. 

برای بستن یک تب هم، ‌ بوسیلهٔ غلتک روی تب موردنظر کلیک کنید، خواهید دید که تب موردنظر بدون نیاز برروی دکمهٔ ضربدر بسته‌ می‌شود.

شنیده های تازه از حسگر جدید iPhone 6

شهریور ماه بود که اپل با سر و صدای بسیار زیاد از جدیدترین آیفون رونمایی کرد.مهمترین ویژگی این اسمارت فون که iPhone 5S نام گرفته بود به کارگیری حسگر تشخیص اثر انگشت در آن است.

اما اپل تصمیم دارد این حسگر را از مدل جدید تلفن همراه خود حذف کند،زیرا این حسگر نتوانسته تا ظرایب امنیتی دلخواه شرکت یاد شده را تامین کند.به همین علت در مدل جدید آیفون از حسگر تشخیص چشم استفاده خواهد شد.

این حسگر EYE ID نام دارد.حسگر EYE ID می توانید با ارسال امواج نوری قرینه شخص را اسکن کرده و هویت وی را تشخیص دهد.با کمک این حسگر کاربر حتی می تواند به راحتی و با امنیت بالا با تمام حساب های کاربری خود مانند حساب بانکی کار کند.

قطع خودکار "اینترنت "در زمان معین

 ممکن است تمایل داشته باشید در زمان خاصی و به صورت خودکار ارتباط کامپوترتان با اینترنت قطع شود، که این کار با تغییرات تنظیمات در سیستم کامپیوترتان قابل انجام است.


ادامه مطلب ...

قیمت روز "تبلت" در بازار ایران + عکس

بازار تبلت ها پس از یک سراشیبی تند فعلا توقف کرده و هیچ برندی تغییر قیمت نداشته ما در اینجا لیستی از تبلت های موجود در بازار را با ذکر گارانتی و مشخصات در اختیار شما قرار داده ایم تا از این روند باخبر باشید.

گارانتی

قیمت (تومان)

برند-مدل

ASUS

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

2,730,000

Asus-Padfone-Infinity New-32G-"10.1

شرکت آوات + طلایی شرکت لوتوس

2550,000

Asus-Padfone-Infinity-32G-"10.1

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

1,380,000

Asus-Google-Nexus7-2013-32-2G-"7-4G

شرکت آوات +طلایی شرکت لوتوس

1,880,000

Asus-PadFone2-64-2G-"10.1

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

1,890,000

ASUS-VivoTab-Smart-Me400cl-64-2-"10.1

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

1,550,000

Tablet-ASUS- ME302KL-16-"10.1

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

1,250,000

Tablet-ASUS- ME301T-16-"10.1

شرکت آواژنگ+ طلایی شرکت لوتوس

830,000

ASUS-Fonepad7-32-1G-"7

شرکت الماس+طلایی شرکت لوتوس

660,000

ASUS-Fonepad7-8-1G-"7

شرکت آواژنگ+ طلایی شرکت لوتوس

700,000

ASUS-Fonepad-8-1G-"7

شرکت الماس+ طلایی شرکت لوتوس

540,000

ASUS-Memopad-ME173-16-1G-"7

IBM LENOVO

شرکت سازگار+ طلایی شرکت لوتوس

900,000

Lenovo-Ideatab-S6000-16-"10

شرکت سازگار+ طلایی شرکت لوتوس

600,000

Lenovo-Ideatab-A3000-1G-16-"7

SAMSUNG

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

1,530,000

SAMSUNG-Galaxy-Note10.1-N8000-16-2G-"10.1

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

1,299,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab3-P5200-16-1.5G-"10.1

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

1,400,000

Samsung-Galaxy-TAB3-16-1.5G-"8

طلایی شرکت لوتوس

1,270,000

Samsung-Galaxy-TAB3-16-1.5G-"8

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

1,100,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab3-T311-16-1.5G-"8

طلایی شرکت لوتوس

1,030,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab3-T311-16-1.5G-"8

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

930,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab3-T211-8-1.5G-"7

شرکت هماهنگ و بیمه ایران + طلایی شرکت لوتوس

920,000

SAMSUNG-Galaxy-Tab2-P3100-8-1G-"7

APPLE IPAD

طلایی شرکت لوتوس

2,900,000

Apple-Ipad-Air-4G-64G-"9.7- سفید

طلایی شرکت لوتوس

2,900,000

Apple-Ipad-Air-4G-64G-"9.7- مشکی

طلایی شرکت لوتوس

2,540,000

Apple-Ipad-Air-4G-32G-"9.7

طلایی شرکت لوتوس

1,780,000

Apple-Ipad-Air-Wifi-16G-"9.7

Huawei

شرکت مایکروتل+طلایی شرکت لوتوس

780,000

Huawei-MediaPad7-Lite-8-1G-"7

GSPad

شرکت ارم گستر + طلایی شرکت لوتوس

810,000

GsPad-GSP-X8-Plus-A8-1G-16-"8

شرکت ارم گستر + طلایی شرکت لوتوس

540,000

GsPad-GSP-X8-A8-1G-8-"8

DIMO

طلایی شرکت لوتوس

980,000

TABLET-Dimo-900-Plus-8-1G-"9.7

طلایی شرکت لوتوس

800,000

TABLET-Dimo-900-8-1G-"9.7

طلایی شرکت لوتوس

480,000

TABLET-Dimo-700-4-512M-"7

طلایی شرکت لوتوس

330,000

TABLET-Dimo-700-New-4-512MB-"7

HIRO

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

1,060,000

Hiro-9731-S-16-1GB-"9.7

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

860,000

Hiro-7032-S-16-1GB-"7

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

820,000

Hiro-7032-S-8-1GB-"7

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

780,000

Hiro-7031-S-16-1GB-"7

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

640,000

Hiro-9011-4-512MB-"9

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

520,000

Hiro-7012-16-1GB-"7

شرکت سیستم پردازان+طلایی لوتوس

430,000

Hiro-7011-4-512MB-"7

I-Green

شرکت گرین + طلایی لوتوس

690,000

IGreen-1GT-10T1-16-1G-"10.1

تصاویر شگفت انگیر از امواج تلفن همراه

در صورتی که بدون آگاهی قبلی به این تصاویر نگاهی بیاندازید، آن را شبیه به تصاویر کوه‌هایی خواهید یافت که با استفاده از رنگ‌های متنوعی رنگ‌آمیزی شده‌اند. 

سطح این تصویر با استفاده از شش‌ضلعی‌هایی پوشش داده‌ شده‌اند که در هر راس آن یک آنتن تلفن‌همراه قرار گرفته است. هر کاربر درون این شش ضلعی‌ها از یک فرکانس استفاده می‌کند که با ترکیب فرکانس‌های مختلف یک رنگ واحد ایجاد می‌شود. رنگ‌های مختلف با ترکیب فرکانس‌های شش ضلعی‌های مجاور ایجاد می‌شوند. با کنار هم قراردادن تمامی این اطلاعات، تصویر فوق از شهر شیکاگو حاصل می‌شود.




عجیب و غریب ترین لپ تاپ‌های سال 2013 + عکس

سال 2013 رو یه پایان است اما در این سال رایانه های قابل حمل جدیدی تولید شدند که توانستند رکوردهای تازه ای را برای این محصول پرطرفدار به ثبت برسانند.در ادامه می توانید پنج لپ تاپ رکورد دار 2013 را ببینید :

1- گرانترین :


رکورد گرانترین لپ تاپ 2013 از آن Luvaglio است.این رایانه ی قابل حمل یک میلیون دلار قیمت دارد.جالب اینجاست که تنها بدنه ساخته شده از چرم و آلمینیوم آن را با مدل های دیگر متفاوت می کند.نمایشگر این لپ تاپ 17 اینچی است و یک حافظه پر سرعت SSD با ظرفیت 128 گیگابایت در آن استفاده شده است.



2- ارزان ترین :


ایسر توانست در سال 2013 رکورد ارزان ترین لپ تاپ را به دست آورد.ارزان ترین لپ تاپ امسال دنیا Acer C720 Chromebook است.این محصول کمتر از 250 دلار قیمت دارد.از ویژگی های این لپ تاپ می توان به نمایشگر 11 اینچی،پردازشگر 1.4 گیگاهرتزی،رم 4 گیگابایتی اشاره کرد.



3- سبک ترین :


سبک ترین لپ تاپ معمولی دنیا که ابعاد آن نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک است توسط شرکت NEC ساخته می شود.این محصول دارای نمایشگر 13 اینچی است و تنها 795 گرم وزن دارد.روی این محصول پردازشگر 4 هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز،رم 4 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی نصب شده است.



4- بزرگترین :


فوجیتسو زیمنس رکورد دار تولید بزرگترین لپ تاپ جهان است.شما می توانید به راحتی روی این لپ تاپ غول پیکر دراز بکشید و با آن کار کنید و یا حتی با پاهای خود روی آن راه رفته و کلید های لازم را فشار دهید!



5- کوچکترین :


وایو کیو (Vaio Q) که توسط سونی ساخته شده صاحب لقب کوچکترین لپ تاپ دنیاست.نمایشگ این لپ تاپ 1.25 اینچ است.پردازشگر Core i9 با سرعت 3.66 گیگاهرتز و رم 8 گیگابایتی روی این لپ تاپ کوچک نصب خواهند شد و ظرفیت حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است.البته این لپ تاپ هنوز مراحل آزمایشی تولید را می گذراند.

Huawei هفته آینده از چه محصولی رونمایی می کند؟

هواوی قصد دارد تا اسمارت فون جدید خود را رسما رونمایی کند.این محصول احتمالا یکی از اسامی Glory 4 یا Honor 4 را خواهد گرفت که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست.

تاریخ دقیق این رونمایی شانزدهم ماه دسامبر اعلام شده است.از ویژگی های این محصول می توان به 5.5 که دارای رزولوشن 1280 در 720 می باشد اشاره کرد.همچنین ظرفیت رم این اسمارت فون دو گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت ظرفیت دارد.

پردازنده ای که قرار است در قلب این تلفن همراه هوشمند قرار بگیرد اگزینوس 5 ساخته شده توسط سامسونگ است که از دسته پردازشگرهای هست هسته ای می باشد.همچنین دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسلی بودن و سیستم عامل آن اندروید 4.2 است.

از "اختراع اپل" تا "دیتا سنتر گوگل" + عکس

باشگاه خبرنگاران؛ آنچه که در این مطلب از آن مطلع می شوید: اختراع جدید اپل، معرفی عینک هوشمند جدید و دیتا سنتر جدید گوگل در آسیا.

 

ثبت اختراع جدید از اپل 
اپل در این ماه اختراعات مختلفی ثبت نموده که در میان آنها صفحه نمایش منحنی به چشم می خورد. گویا اپل می خواد به جمع رقیب های سرسخت خود در این زمینه بپیوند. تا کنون سامسونگ و ال جی صفحه نمایش منحنی خود را معرفی کرده اند که اکنون اپل به جمع این کمپانی ها پیوست. گذشت زمان مشخص خواهد کرد که کدام یک از این سه کمپانی در این زمینه موفقت تر عمل می کند.
منبع: ubergizmo.com



معرفی عینک هوشمند دیگر 
از زمانی که گوگل فناوری عینک های هوشمند را معرفی کرده است شرکت های دیگر اقدام به تولید عینک های هوشمند کرده اند. 


مدولار از عینک هوشمند خود با نام Pivothead SMART رونمایی کرد که برخی از امکانات آن شامل حافظه 4 گیگ که امکان ارتقاء آن وجود دارد.  یک گیگ حافظ رم، دوربین 8MP HD، بلوتوث و NFC  می باشد.



گوگل از راه اندازی دیتا سنتر جدید در آسیا خبر داد
گوگل اعلام کرده است که قرار است دیتا سنتر جدید در آسیا راه اندازی کند. گوگل در حال حاضر دو دیتا سنتر در آسیا دارد که در سنگاپور و تایوان قرار دارند.
محل دیتا سنتر جدید در ابتدا هنگ کنگ بود اما تصمیمات که گرفتند بر این شد که سرمایه گذاری خود را با افزایش دو برابری در تایوان انجام دهند. یکی از دلایل افزایش 30 درصدی عملکر گوگل در آسیا به گفته خود گوگل استفاده بیش از 60 میلیون نفر از اینترنت گوشی های همراه در این منطقه بین تاریخ های جولای و سپتامبر است.

نسخه بروز شده ماه دسامبر ویندوز 8.1 + دانلود

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد.



از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری خواهد بود.

بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند




رمز فایل ها : soft98.ir

دریافت سریال های نصب

توضیحات :

هنگام نصب 2 گزینه وجود دارد یکی نصب معمولی و دیگری نسخه فعال شده ( KMS-Activated ) .
نسخه های N شامل نرم افزارهای مالتی مدیا نمی باشند
نسخه های Core برای کاربر خانگی مناسب نمی باشد .
نسخه های پیشنهادی Windows 8.1 Pro VL / KMS-Activated و Windows 8.1 Enterprise / KMS-Activated .

آپدیت شده...

تبدیل فایل های pdf به متون قابل ویرایش + دانلود نرم افزار

امروزه اکثر تحقیقات و مطالب به صورت کتاب های الکترونیکی یا همان فرمت pdf در دسترس افراد قرار می گیرند، حال اگر کسی بخواهد از این کتب نکته برداری کند قادر به این کار نیست. در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای تبدیل فایل های pdf به فرمت های قابل ویرایش را داریم، نرم افزار PDF OCR یکی از برنامه های پیشتاز و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های متنی است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی ocr فایل های pdf را به فایل های متنی text تبدیل می کند، در ضمن تکنولوژی ocr می تواند صفحات مورد نظر شما را اسکن و به صورت جداگانه یک فایل pdf جدید بسازد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در تبدیل فایل ها، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، امکان انتخاب صفحات دلخواه برای اسکن و ... اشاره کرد.




ورژن: PDF OCR v 4.3 
حجم نرم افزار: 13.7 مگابایت

معرفی بهترین تبلت های ایرانی ارزان قیمت + عکس

اگر قصد خرید یک تبلت ارزان قیمت و با کیفیت را دارید،از تولیدات داخلی غافل نشوید.

در ادامه می توانید با تبلت های ایرانی ارزان قیمت آشنا شوید :


 500 Tablet Dimo - تبلت دانش آموزی


مشخصات کلی:

ابعاد: 16 × 146 × 239 میلی متر - وزن: 350 گرم

پردازنده:Boxchip A13 , Single-Core Cortex-A7 CPU 1.2GHz    گرافیک: Mali 400MP

حافظه ها:رم 512مگابایت - حافظه داخلی 4 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 800x480 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سایر مشخصات:(Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.0.4 (Dimo V1.1 -باتری:2500mAh


Tablet Dimo 500s Call Bluetooth


مشخصات کلی:

ابعاد: 16 × 146 × 239 میلی متر - وزن: 350 گرم

پردازنده:Boxchip A13 , Single-Core Cortex-A7 CPU 1.0GHz    گرافیک: Mali 400MP

حافظه ها:رم 512مگابایت - حافظه داخلی 4 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 800x480 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi - امکان مکالمه -تک سم کارت- وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سایر مشخصات:(Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.0.4 (Dimo V1.1 -باتری:2500mAh

Tablet Dimo700new


مشخصات کلی:

ابعاد: 16 × 146 × 239 میلی متر - وزن: 350 گرم

پردازنده:Boxchip A13 , Single-Core Cortex-A8 CPU 1.2GHz    گرافیک: Mali 400MP

حافظه ها:رم 512مگابایت - حافظه داخلی 8 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 800x480 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سایر مشخصات:(Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.0.4 (Dimo V1.1 -باتری:2500mAh

Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth


: مشخصات کلی

 TI OMAP 850 1.0Ghz :پردازنده

حافظه داخلی : 4GB قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7 اینچ

پشتیبانی از 2G GSM 850/900/1800/1900MHz

امکانات: WiFi - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB

سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ 4.1 (Ice Cream Sandwich)

وزن:  350 گرم

Tablet Dimo700S



مشخصات کلی:


پردازنده:Boxchip A13 , ARM Cortex-A8 CPU 1GHz    گرافیک: ARM Mali-400MP

حافظه ها:رم یک گیگابایت - حافظه داخلی 4 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 1024x600 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi  - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سیمکارت : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 


سایر مشخصات:Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.0.4 -باتری:3500mAh


Tablet Dimo600S


مشخصات کلی:

پردازنده: Cortex-A9 CPU 1.2GHz ،  گرافیک: Mali 400MP

حافظه ها:رم 512مگابایت - حافظه داخلی 4 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 800x480 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi  - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سیمکارت : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 


سایر مشخصات:Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.1-باتری:3000mAh
دوسیمکارت


Tablet Dimo900
مشخصات کلی:


پردازنده: Single-Core Cortex-A8 CPU 1 GHz  گرافیک: Mali 400MP

حافظه ها:رم یک گیگابایت - حافظه داخلی 8 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 32GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 9.7 اینچ - 1024x768 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سایر مشخصات:Google Android (Ice Cream Sandwich) 4.0.4  -باتری:6000mAh


 Tablet 3G Dimo700sPlus


مشخصات کلی:

پردازنده: ARM V7 1Ghz Dual Core Processor ،  گرافیک: Imagination Technologies Power VR SGX 531

حافظه ها:رم 512مگابایت - حافظه داخلی 4 گیگابایت قابل افزایش با کارت MicroSD ماکزیمم 16GB

صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه 7.0 اینچ - 1024x600 رزولوشن

امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریقWiFi  - وب کم و دوربین VGA - حسگر شتاب سنج

سیمکارت : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - نسل سوم

سایر مشخصات:Google Android (Ice Cream Sandwich)4.1.2 -باتری:3500mAh


Tablet GLX Jet 2


مشخصات اصلی:

دو سیم کارته - وزن : 346گرم

پردازنده:  Dual Core دوهسته ای 1 گیگاهرتز

حافظه: حافظه ROM برای  سیستم عامل و نرم افزار 4Gb  - حافظه رم 512 مگابایت - پشتیبانی از کارت حافظه TF تا 32 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth

صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - خازنی از نوع مالتی تاچ با قالیت دریافت 5 لمس همزمان - اندازه 7 اینچ - 800*480 پیکسل - 384000 رنگ

دوربین: 2 مگاپیکسل - دوربین جلو برای مکالمه تصویری - قابلیت فیلمبرداری 

امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه  v4

سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - پورت USB - باتری 3000 میلی آمپر ساعت - 5 ساعت مکالمه