WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

از "اختراع اپل" تا "دیتا سنتر گوگل" + عکس

باشگاه خبرنگاران؛ آنچه که در این مطلب از آن مطلع می شوید: اختراع جدید اپل، معرفی عینک هوشمند جدید و دیتا سنتر جدید گوگل در آسیا.

 

ثبت اختراع جدید از اپل 
اپل در این ماه اختراعات مختلفی ثبت نموده که در میان آنها صفحه نمایش منحنی به چشم می خورد. گویا اپل می خواد به جمع رقیب های سرسخت خود در این زمینه بپیوند. تا کنون سامسونگ و ال جی صفحه نمایش منحنی خود را معرفی کرده اند که اکنون اپل به جمع این کمپانی ها پیوست. گذشت زمان مشخص خواهد کرد که کدام یک از این سه کمپانی در این زمینه موفقت تر عمل می کند.
منبع: ubergizmo.com



معرفی عینک هوشمند دیگر 
از زمانی که گوگل فناوری عینک های هوشمند را معرفی کرده است شرکت های دیگر اقدام به تولید عینک های هوشمند کرده اند. 


مدولار از عینک هوشمند خود با نام Pivothead SMART رونمایی کرد که برخی از امکانات آن شامل حافظه 4 گیگ که امکان ارتقاء آن وجود دارد.  یک گیگ حافظ رم، دوربین 8MP HD، بلوتوث و NFC  می باشد.



گوگل از راه اندازی دیتا سنتر جدید در آسیا خبر داد
گوگل اعلام کرده است که قرار است دیتا سنتر جدید در آسیا راه اندازی کند. گوگل در حال حاضر دو دیتا سنتر در آسیا دارد که در سنگاپور و تایوان قرار دارند.
محل دیتا سنتر جدید در ابتدا هنگ کنگ بود اما تصمیمات که گرفتند بر این شد که سرمایه گذاری خود را با افزایش دو برابری در تایوان انجام دهند. یکی از دلایل افزایش 30 درصدی عملکر گوگل در آسیا به گفته خود گوگل استفاده بیش از 60 میلیون نفر از اینترنت گوشی های همراه در این منطقه بین تاریخ های جولای و سپتامبر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد