WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

دستیار صوتی به کروم اضافه شد

کاربر می‌تواند از طریق میکروفون کامپیو‌تر خود، دستورات مدنظر را بصورت صوتی ارسال کند تا سرورهای گوگل به واسطه سرویس Google Now آن‌ها را پردازش نموده و نتایج منطبق با درخواست کاربر را در قالب‌ کارت‌های حاوی اطلاعات نمایش دهد. 

از طریق بخش اعلانیه‌ها در مرورگر کروم قادر خواهد بود تا به جستجوی صوتی، یادآوری‌ها، رویدادهای موجود در تقویم و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید به امکانات مشابه آنچه در اندروید تجربه کرده‌اید در کروم نیز دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال اطلاعات مربوط به منطقه فعلی خود را مشاهده کنید. مثلا می‌توانید به گزارش وضعیت آب و هوا در منطقه‌ای که در آن حضور دارید دسترسی داشته باشید یا از گوگل بخواهید تا رستوران‌های اطراف محل فعلیتان را لیست کند. جالب اینجاست که برخی از اطلاعات نمایش داده شده براساس محلی که تلفن شخصی شما در آن قرار دارد نمایش داده می‌شوند نه لپ‌تاپ یا کامپیوترتان. البته معمولا هر جا که شما حضور دارید تلفنتان نیز همراه‌تان است و از این نظر گوگل از ابزارهای موقعیت‌یابی دقیق تلفن شما برای دسترسی به موقعیت دقیقتان استفاده می‌کند تا اطلاعات صحیحی را در اختیارتان قرار دهد. 

برای استفاده از سرویس Google Now در کامپیو‌تر خود، تنها کافی است جدید‌ترین نسخه مرورگر کروم را نصب نموده و سپس با اکانتی که در تلفن‌خود نیز لاگین کرده‌اید در مروگر کروم لاگین کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد