WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

رانندگی با لامبورگینی هوراکان را آنلاین تجربه کنبد!

  اکثر افراد هیچ‌گاه این شانس را پیدا نمی کنند تا خودروی Huracan LP610-4 لامبورگینی را بخرند اما مطمئنا همه دوست دارند برای یک‌بار هم که شده این خودرو را برانند. لامبورگینی هم با آگاهی از این امر، شبیه ساز رانندگی آنلاینی را ایجاد کرده تا بتوانید با جدیدترین سوپرخودرو این شرکت دوری بزنید.

راندن این خودرو در دنیای مجازی، دیگر نیازی به هزاران دلار ندارد و با یک ارتباط اینترنتی می‌توانید این کار را انجام دهید. با کلیک بر روی این لینک، می‌توانید همانند بازی‌های آنلاین به کنترل خودرو با صفحه کلید بپردازید.

lamborghini-huracn-driving-simulator-

در دنیای واقعی اما، این صفحه کلید جای خود را به موتور ۵٫۲ لیتری V-10 داده که می‌تواند ۶۰۱ اسب بخار انرژی و ۴۸۰ پوند-فوت گشتاور تولید کند. سرعت این خودرو در ۳٫۲ ثانیه از ۰ به ۶۲ متر برساعت می‌رسد و سرعت نهایی آن نیز به ۲۰۲ متر برساعت می‌رسد.

این خودروی زیبا از شاسی آلومینیومی و فیبرکربنی همانند آئودی R8 بهره می‌برد. هرچقدر که شبیه سازی کارایی هوراکان سخت به نظر می‌رسد، تجربه نشستن در لامبورگینی دلچسب خواهد بود. رانندگان این خودروی مجلل می‌توانند از صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی و لوازم داخلی تمام چرم این خودرو استفاده کنند.

Source: Motorauthority

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد