WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

۷ بازی برای تعطیلات عید + دانلود

بازی‌های رایانه‌ای و گوشی


بازی رایانه ای حسن کچل و راز سیب سرخ + دانلود


بازی جدید و فوق العاده زیبای «حسن کچل و راز سیب سرخ» یکی از دسته بازی هایی است که با آداب و رسوم فرهنگ ایرانی ساخته شده است.
هر چند این بازی گرافیک قابل مقایسه ای با بازی های امروزی و پر حجم ندارد اما به جرات می توان گفت جذابیتش برای ایرانیان بیشتر از آن بازی ها است. محیط بازی کاملا سازگار با فرهگ غنی و اصیل ایرانی است. در این بازی شما در نقش شخصیت مشهور و به یاد ماندنی بازی (حسن کچل) به ماجراجویی می پردازید.






بازی نبرد آذرخش برای رایانه + دانلود

این روزها بازار بازی های داخلی که توسط بازی سازهای مستقل طراحی می شوند گرم استنبرد آذرخش یک بازی رالی ایرانی است که شما باید در آن به رقابت با خودرو های دیگر بپردازید و آن ها را از بین ببرید. این بازی شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. گرافیک بازی هم در حد متوسط است, ولی برای یک بازی مستقل می توان گفت بد نیست و به علت رایگان بودن آن و حجم پایین بازی بهتر است که آن را دانلود کرده و استفاده کنید.





بازی ایرانی و مهیج فروت کرفت برای اندروید + دانلود

در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند.

فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی تولید شده است همچنین این بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد و در دستگاه های مختلف اندرویدی قابل اجراست و به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه ای طراحی شده است که در اتصال های اینترنتی ضعیف مشکلی در بازی کردن پیش نخواهد آمد.


   


| حجم: 36.19 مگابایت | نسخه: 1.2.715 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |


بازی‌های آنلاین


بازی آنلاین ناورد + ثبت نام رایگان

بازی استراتژیک آنلاین ناورد با هدف رقابت با بهترین بازی های دنیا در این سبک و معرفی بازی استراتژیک آنلاین تاریخی با محتوی ایرانی برای ایرانیان ، و زنده کردن تاریخ و افسانه های باستان و توسعه فرهنگ تفریحات سالم و مفید در دنیای اینترنت ، طراحی و پیاده سازی شده است که تمام تاسیساتی که برای بازی کردن نیاز دارید، مرورگر و اینترنتی است که شما را به دنیای ناورد هدایت کند.


وقتی به دنیای ناورد قدم گذاشتید ، آنگاه شما وارد فصلی از تاریخ شده اید که شکست و پیروزی خود را ، خودتان رقم میزنید. شهرتان را میتوانید آباد و ساختمان های خود را بنا کنید و ارتشی از دلیر مردانی را هدایت کنید که بر قلمرو شما می افزایند و شعاع امپراطوری شما را گسترش می دهند. لیک دشمنان همواره در کمین فرصتی هستند تا شما را از پا درآورند و اینجاست که استراتژی و برنامه ریزی شما معنا می یابد و همواره این سوال را از خود بپرسید که آیا توانسته اید پادشاه لایقی برای مردان خود باشید؟


حال شما شهری را در اختیار دارید و باید با برنامه ریزی صحیح شروع به ساخت و ساز کنید.در این راه وزیر در کنار شما خواهد بود و توصیه های لازم را به شما خواهد کرد . بعد از انجام ماموریت های وزیر بی شک شما پادشاهی لایق برای شهرتان خواهید بود.



بازی آنلاین و رایگان جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است، شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصر به فرد نژاد خود را انتخاب نمایید، از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید و 16 یگان مختلف جنگی و محاصره ای را آماده نمایید، 12 یگان ویژه، ساختمان های متنوع، 13 مهارت و ویژگی های بسیار دیگر همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.



در بازی آنلاین کاپفا صاحب باشگاه فوتبال شوید

با عضویت در بازی آنلاین کاپفا و انتخاب نام، لوگو و پیراهن برای تیم خود می‌توانید به دفتر کار خود که همان پنل اصلی سایت می‌باشد راه پیدا کنید. در پنل خود می‌توانید تیم و بازیکنان خود را مشاهده کنید و هر روز به آن‌ها تمرین دهید و قدرتشان را بالا ببرید و یا با سایر تیم‌ها بازی دوستانه یا جام‌های چند جانبه برگزار کنید. در ضمن بعد از چند ساعت لیگ شما ساخته شده و در یک لیگ 8 تیمی قرار خواهید گرفت که با آغاز شنبه هر دو هفته می‌توانید در لیگ و جام حذفی نیز شرکت کنید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی هستید حتما بازی آنلاین کاپفا را امتحان کنید.




یکی از محبوب ترین بازی‌های آنلاین قرون وسطایی جهان

Warpro یکی از محبوب ترین بازی‌های آنلاین قرون وسطایی جهان است، به عنوان یک بازیکن در Warpro امپراطوری خود را ساخته و لشکر عظیمی تربیت کنید و به جنگ با دشمنان رفته و با ارتقاء عمارت جادو جایزه بزرگ وارپرو را تصاحب کنید. Warpro بر روی سرورهای اختصاصی قدرتمند کشور عزیزمان ایران، بدون هیچ تحریمی قرار دارد تا سرعت فوق العاده‌ای را ارائه دهد. در نسخه جدید این بازی امکانات فوق العاده‌ای اضافه شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد