WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

آیا می دانستید گوگل علاوه بر یک موتور جستجوی کامل قابلیت های جالب دیگری هم دارد ؟

اکثر افراد فکر می کنند این سایت فقط می تواند جواب جستجو های آنها را بدهد اما باید بدانید که این سایت می تواند علاوه بر یک موتور جستجو ، یک مبدل ، یک ماشین حساب ، یک پیش بین وضعیت آب و هوا و بسیاری دیگر باشد .

 به کمک لیستی از جستجو هایی که افراد در سایت گوگل کرده اند می توان به دیگر ابعاد این سایت پی برد . با ما همراه باشید تا با هم به ادامه ی بررسی این لیست بپردازیم .  

پیگیری مرسوله ارسالی


در ادامه ی این لیست امکان Package tracking قرار دارد که به کمک آن می توانید یک بسته را رد یابی و دنبال کنید . برای این کار کافی است تا UPS یا USPS را وارد کرده و یا اینکه مستقیما شماره ی پیگیری بسته ی خود را وارد کنید تا گوگل شما را به صفحه ی آن بسته لینک کند .

دیکشنری


امکان دیگری که اکثرا هم با آن آشنایی دارید دیکشنری گوگل است . شما برای استفاده از این امکان باید طبق الگوی زیر Define سپس کلمه ی مورد نظر را تایپ کرده تا خروجی را به شما بدهد . همچنین برای شنیدن تلفظ آن کلمه شما می توانید روی علامت بلند گو کلیک کنید .
علاوه بر اینها می توانید به کمک سایت گوگل پرواز های فرودگاه ها را پیگیری کنید .برای این کار نام شرکت هواپیمایی و شماره ی پرواز را وارد کنید تا اطلاعات کامل آن پرواز در اختیار شما قرار گیرد .

اطلاعات پرواز


یک امکان دیگر نیز در زمینه ی اطلاعات پروازی در سایت گوگل قرار دارد که اطلاعات پرواز های موجود را برای یک مبدا و مقصد مشخص را به همراه نام شرکت هواپیمایی آن و قیمت بلیط آن را به طور کامل ارائه می دهد . برای این کار باید عبارت flight from  نام شهر تا شهر بعدی را تایپ کنید تا اطلاعات کامل در اختیار ما قرار گیرد .

برنامه فیلم ها 


امکان جالب دیگری که گوگل در اختیار کاربرانش قرار داده است برنامه ی فیلم های سینماهاست . شما با تایپ کلمه ی movies و سپس کد پستی تان می توانید از آخرین فیلم هایی که بر روی سینماهای محل زندگی شما قرار دارد با خبر شوید .

اطلاعات شهری


امکان دیگری که گوگل دارد دادن هر گونه داده در مورد یک شهر است . مثلا با تایپ عبارت population نام شهرتان می توانید به اطلاعات آماری دقیق در مورد جمعیت شهر مورد نظر دسترسی پیدا کنید .
دادن اطلاعات انبارهای مختلف هم از دیگر ویژگی های این سایت است . گوگل اطلاعاتی راجع به موجودی انبار و قیمت کالاهای آن را در احتیار کاربرانش قرار می دهد . فقط کافیست تا نماد نام آن انبار را در کادر جستجو تایپ کنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد