WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

سامسونگ بزرگترین فروشنده تلفن همراه جهان شد


شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی "بزرگترین فروشنده تلفن همراه" جهان شد. بر این اساس، شرکت سامسونگ توانست برای اولین بار در مناطق آمریکای شمالی، اروپای غربی، آسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین، اروپای غربی و خاورمیانه و شمال آفریقا بزرگ ترین فروشنده تلفن همراه باشد.

   شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی "بزرگترین فروشنده تلفن همراه" جهان شد. بر این اساس، شرکت سامسونگ توانست برای اولین بار در مناطق آمریکای شمالی، اروپای غربی، آسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین، اروپای غربی و خاورمیانه و شمال آفریقا بزرگ ترین فروشنده تلفن همراه باشد. سامسونگ برای اولین بار توانست از نظر فروش تلفن های همراه در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از شرکت نوکیا پیشی بگیرد.



بر این اساس در مدت فوق شرکت سامسونگ ۱۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان فروخته و با این میزان فروش سهم ۲۸٫۶ درصد از بازار تلفن‌های همراه را به خود اختصاص داده است .این شرکت کره‌ای در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه فروخته است که نسبت به فروش ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاهی شرکت نوکیا بیشتر است. سهم شرکت سامسونگ از بازار تلفن‌های همراه منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به ۳۶٫۴ درصد افزایش پیدا کرد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۴٫۴ درصد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد