WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

Nexus 5 ال جی با ویژگی ها و قابلیت های جدید متولد شد + تصاویر

پس از کش و قوس های بسیار و تغییر تاریخ برای رونمایی نکسوس 5 توسط گوگل و ال جی،بالاخره این دو شرکت از اسمارت فون جدید خود رسما رونمایی کردند.


اما پنجمین نکسوس که چشم بسیاری به آن دوخته شده همراه اندروید 4.4 متولد شده است.اندروید 4.4 جدیدترین نسخه این سیستم عامل است که نام "کیت کت" را از آن خود کرده و قابلیت هایی همچون جستجو بدون نیاز به لمس کردن نمایشگر به آن اضافه شده است.


این اسمارت فون مجهز به پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز می باشد و پردازنده گرافیکی Adreno 330 روی آن نصب شده است.ظرفیت حافظه داخلی این محصول 16 و 32 گیگابایت می باشد.

اما نمایشگر نکسوس پنج 4.95 اینچی است و رزولوشن آن 1920 در 1080 بوده که این رزولوشن تراکم پیکسل نمایشگر را تا عدد 445 بالا برده است.همچنین نمایشگر نکسوس 5 از نوع IPS می باشد که درخشندگی و شفافیت تصویر آن بسیار بالاست.


دوربین هشت مگاپیکسلی این اسمارت فون نیز مجهز به تکنولوژی HDR + است که کیفیت عکاسی در نور کم را بهبود می بخشد.به لطف  باتری 2300 میلی آمپری نکسوس 5 می توان با آن تا 17 ساعت به طور مداوم مکالمه کرد.این باتری از طریق شارژر بی سیم قابل شارژ است.

اما از قابلیت های ارتباطی نکسوس 5 باید گفت که این تلفن همراه هوشمند از نسل چهارم شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می کند و قابلیت ارتباط نزدیک NFC به آن افزوده شده است.همچنین این اسمارت فون قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم اینترنت را دارد و درگاه میکرو USB روی آن نصب شده است.


قیمت نکسوس 5 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی 349 دلار و با حافظه 32 گیگابایتی 399 دلار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد