WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

"ویجت" چیست؟


شاید برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آید که ویجت‌ها و نرم‌افزارها در تلفن‌های همراه چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام‌یک حافظه بیشتری را اشغال و انرژی بیشتری را مصرف می‌کنند؟

  ویجت‌ یا همان برنامک، برنامه‌های کوچکی است که روی صفحه‌اصلی تلفن همراه یا تبلت شما جای می‌گیرد و هر زمان که دستگاه خود را روشن می‌کنید یا وارد صفحه اصلی می‌شوید، فعال بوده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌ها همیشه فعالند و بدون نیاز به بازکردن آنها می‌توانید اطلاعاتی را از آن ویجت دریافت کنید، اما گاهی اوقات انتخاب ویجت می‌تواند اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهد. به‌عنوان مثال ویجت نمایش وضع آب و هوا در حالت معمول می‌تواند دمای هوا را روی صفحه اصلی برای شما به‌نمایش درآورد اما با فشار روی این ویجت و درخواست اطلاعات بیشتر می‌توانید به اطلاعاتی همچون پیش‌بینی وضع آب‌و‌هوا در هفت روز آینده نیز دسترسی داشته باشید.


نرم‌افزار یا Application، برنامه‌ای است که هنگام نیاز باید آن را اجرا کنید. نرم‌افزارها تا زمانی که بسته نشوند از منابع سیستم و شارژ باتری استفاده می‌کنند و همین عامل موجب می‌شود نرم‌افزارها برخلاف ویجت‌ها حافظه و انرژی کمتری را مصرف کنند. مرورگر اینترنتی، پخش‌کننده موزیک و فیلم و... برخی از انواع نرم‌افزارها به‌شمار می‌روند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران 1392/07/03 ساعت 12:40 http://loveewe.blogsky.com/

سلام
چطوری خوبی
واقعا وبلاگ متفاوتی داری دمت گرم
خیلی استفاده کردم
بازم بهت سر میزنم
خیلی خوشحال شدم
منم یه وبلاگ دارم خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی
منتظرتمممممممممم

راد 1392/07/03 ساعت 12:33 http://www.civilsite.ir

سلام
چطوری خوبی
واقعا وبلاگ متفاوتی داری دمت گرم
خیلی استفاده کردم
بازم بهت سر میزن
خیلی خوشحال شدم

منم یه وبلاگ مهندسی دارم خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی

منتظرتمممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد