WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

بازی آنلاین میراث

 بازی رایانه ای آنلاین میراث برگرفته از داستانهای شاهنامه فردوسی است که با هدف معرفی فرهنگ و تمدن ایران و برپایه معماری های کهن ایرانی عرضه شده است.

  این بازی رایانه ای که سرور و میزبانی آن به صورت 100 درصد داخلی انجام شده می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. همچنین با بازی در آن جوایزی را هم برنده خواهید شد.

 

 
داستان بازی:
 داستان بازی میراث ترکیبی از اساطیر شاهنامه و قدرت تخیل داستان‌نویسان بازی است که در مجموع فضایی دلپذیر، اسطوره‌ای و وهم‌انگیز را‌ ایجاد می‌کند.
داستان بازی از آن‌جا آغاز می‌شود که گروهی از درباریان و خردمندان عصر پادشاهی جمشید (از نخستین پادشاهان‌ ایران‌زمین) در پی سرکشی و روی برگرداندن جمشید از بارگاه‌ ایزدی برای محدود‌کردن قدرت وی تصمیم می‌گیرند جام جهان‌نما را از دسترس او خارج کنند.  پس از اجرا کردن ‌این تصمیم، جمشید با همکاری گروهی از دیوان و سپاهیان تاریکی، سعی در بازپس‌گیری جام جهان‌نما دارد و از ‌این نقطه است که بازیکن وارد دنیای میراث می‌شود.
در کنار دنبال کردن ‌این ماجرا و با گذشت زمان، بازیکنان با دیگر داستان‌های شاهنامه آشنا می‌شوند و در واقع با تکرار ماجراهای شاهنامه، قدرت رستم افسانه‌ای را برای مقابله با سپاهیان تاریکی به‌دست می‌آورند.
 
گیم‌پلی:
 روند بازی میراث شاید در نوع خود بُعدی تازه در این سبک را به همراه بیا‌‌ورد.
در بازی میراث، علاوه بر روند طبیعی بازی‌های مبتنی بر صفحات وب که شامل ساخت و ساز، توسعه، بسط و گسترش و جنگ است، زوایایی از بازی‌های سبک مقابل ‌این روند یعنی (RPG) نیز به چشم می‌خورد.
بدین معنی که داستان بازی با اتمام یک سرور به پایان نمی‌رسد و بازیکنان برای اتمام داستان بازی و رسیدن به هدف نهایی باید چند سرور را به اتمام برسانند که هر سرور بسته به محیط داستان دارای حال و هوای گرافیکی متفاوت و داستانی کاملا جدید است.
در واقع سرورهای بازی میراث چون پازلی قطعات یکدیگر را کامل می‌کنند و در انتها داستان کاملی را رقم می‌زنند و‌ این برای اولین بار است که در محیط‌ این سبک بازی چنین اتفاقی می‌افتد.
 
گرافیک:
 گرافیک بازی میراث نیز در نوع خود قابل توجه است. طراحی ساختمان‌ها و کلیه کاراکترها و المان‌های بازی در محیطی کاملا شرقی انجام پذیرفته و نشانه‌های تمدن و عظمت ‌ایران باستان در جای‌جای آن‌ها دیده می‌شود.
مضاف بر‌ این‌که برخی ساختمان‌های استفاده‌شده در بازی در حال حاضر به‌عنوان آثار باستانی و نماد هویت ‌ایرانی شناخته شده‌اند و در فضای حقیقی وجود دارند.
برای اولین‌بار شاهد طراحی محیط کاربری هستیم که با ذوق و سلیقه ‌ایرانی آکنده شده و دیدن آن حس خوبی را در بیننده‌ ایجاد می‌کند./ط


       
نظرات 1 + ارسال نظر
ثطلبشصزصط 1392/10/15 ساعت 17:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد