WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

بازی آنلاین ناورد + ثبت نام رایگان

 


 

ناورد نام یک بازی آنلاین ایرانی است و همانگونه که از نامش بر می آید این بازی سراسر جدال و پیکار برای حفظ شرف و پرچم است.


بازی استراتژیک آنلاین ناورد با هدف رقابت با بهترین بازی های دنیا در این سبک و معرفی بازی استراتژیک آنلاین تاریخی با محتوی ایرانی برای ایرانیان ، و زنده کردن تاریخ و افسانه های باستان و توسعه فرهنگ تفریحات سالم و مفید در دنیای اینترنت ، طراحی و پیاده سازی شده است که تمام تاسیساتی که برای بازی کردن نیاز دارید، مرورگر و اینترنتی است که شما را به دنیای ناورد هدایت کند. 



وقتی به دنیای ناورد قدم گذاشتید ، آنگاه شما وارد فصلی از تاریخ شده اید که شکست و پیروزی خود را ، خودتان رقم میزنید. شهرتان را میتوانید آباد و ساختمان های خود را بنا کنید و ارتشی از دلیر مردانی را هدایت کنید که بر قلمرو شما می افزایند و شعاع امپراطوری شما را گسترش می دهند. لیک دشمنان همواره در کمین فرصتی هستند تا شما را از پا درآورند و اینجاست که استراتژی و برنامه ریزی شما معنا می یابد و همواره این سوال را از خود بپرسید که آیا توانسته اید پادشاه لایقی برای مردان خود باشید؟




نحوه بازی کردن
ابتدا با مراجعه به سایت ناورد یک نام کاربری ایجاد کنید.





حال شما شهری را در اختیار دارید و باید با برنامه ریزی صحیح شروع به ساخت و ساز کنید.در این راه وزیر در کنار شما خواهد بود و توصیه های لازم را به شما خواهد کرد . بعد از انجام ماموریت های وزیر بی شک شما پادشاهی لایق برای شهرتان خواهید بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد