WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

تمامی ترفتدهای کیبورد را یکجا داشته باشید + دانلود

چنانچه از کاربرانی هستید که استفاده زیادی از سیستم دارید، می توانید با استفاده از این نرم افزار کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام دهید و تمامی ترفندهای کار با کیبورد صورت می پذیرد را فرا بگیرید.


شاید شما هم از آن جمله از افراد باشید که در مورد ترفند های کیبورد زیاد چیزی نمی دانید و یا هم وقت آن را نداشته اید که بخواهید دنبال این چنین ترفند های باشید. نرم افزار ترفندهای صفحه کلید یک نرم افزار بسیار کارآمد و کاربردی برای کسانی که دوست دارند چیزهای جدیدی را به اندوخته خود اضافه کنند.

  مثلا گاهی اوقات خواسته باشید که یک را به حالت کشیده در آورید یا اینکه بخشی از متن را کشید و پرنگ کنید و بخش دیگر را عادی قرار دهید همه این ها نیازمند این است که این ترفند را بلد باشید. پیشنهاد می کنیم نرم افزار ترفندهای صفحه کلید را از دست ندهید.


صفحه کلید
در این نرم افزار به معرفی کاربردی ترین کلیدهای ترکیبی میانبر به وسیله کلید Windows و دیگر کلید ها می پردازد. کلید Windows کلیدی است که بین دو کلید Alt و Ctrl در سمت چپ کیبورد قرار دارد. این عملیات در کلیه ویندوزها قابل انجام است.

با استفاده از این کلیدها می توانید خود را حرفه ای تر نشان دهید و سرعت کار خود را نیز افزایش دهید. نرم افزار ترفندهای کیبورد شامل کلیه ترفندهای است که شما دوست دارید آنها را فرا بگیرید و از محیطی زیبا و موزیک ملایم درون برنامه هر چه بهتر از آموزش های نرم افزار استفاده کنید. هم اکنون می توانید بصورت رایگان این نرم افزار را دانلود کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

ترفندهای کیبورد ترفندهای کیبورد ترفندهای کیبورد ترفندهای کیبورد


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود

 • حجم: 2.09مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 
 • امتیاز: 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد